تغییر جداول و برخی از احکام در برنامه ششم جدید دولت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تغییرات جداول و برخی از احکام در برنامه ششم جدید دولت را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت ،محمدرضا پورابراهیمی داورانی درخصوص ارائه اصلاحیه لایحه برنامه ششم توسعه کشور با امضای رئیس جمهور به مجلس،گفت:مقرر شده بود اشکالات شکلی لایحه برنامه ششم توسعه رفع و این لایحه با امضای رئیس جمهور به مجلس ارسال شود،اما برنامه ارائه شده از لحاظ محتوایی نیز تغییرکرده است.

نماینده مردم کرمان و راور درمجلس شورای اسلامی،ادامه داد: لایحه برنامه ششم توسعه که در مجلس توسط کمیسیون های تخصصی بررسی شد در حال حاضر تغییر کرده،به دلیل اینکه اعداد و آمار جدیدی در جداول آمده است،همچنین تغییراتی نیز در بخشی از احکام لایحه اعمال شده که این با لحاظ این تغییرات برنامه ششم به امضای رئیس جمهور رسیده است.

پورابراهیمی داورانی،افزود: نظر کارشناسی براین است که لایحه برنامه ششم توسعه باید مجددا مورد ارزیابی و بررسی کمیسیون های تخصصی مجلس قرار بگیرد،زیرا مقرر شده بود آن چیزی که توسط مجلس درخصوص برنامه ششم بررسی شده بود ؛توسط رئیس جمهور امضا شود و به مجلس ارائه شود، این درحالی است که از لحاظ محتوایی برنامه ششم تغییر کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییرات اعمال شده در برنامه ششم، نامه ای به دکتر لاریجانی ارسال شد و در آن بیان شده که متن لایحه برنامه ششم و برخی احکام نیز کم و زیاد شده و همچنین جداول تغییرکرده توسط رئیس جمهور امضا شده است، بنابراین باید متناسب با تغییرات برنامه مجددا توسط کمیسیون های تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،افزود: با توجه به تغییرات اعمال شده در برنامه ششم توسعه، از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست شده زمان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه در کمیسیون اقتصادی تمدید شود.

205/201

کد خبر: 675359

وب گردی

وب گردی