تقدیر ویژه یوآخیم لو از عملکرد توماس مولر

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از پیروزی در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 برابر نروژ از عملکرد ستاره بایرن مونیخ تقدیر کرد.

به گزارش ایسکانیوز از تارنمای خبری ساکرنت، تیم ملی فوتبال آلمان شب گذشته (یکشنبه) در اولین بازی خود در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3 بر صفر نروژ را شکست بدهد تا اولین گام را در راه رسیدن به جام جهانی محکم بردارد.
توماس مولر (دو گل) و جاشوا کیمیچ گل سوم این دیدار را به ثمر رساندند.
یوآخیم لو ضمن ابراز رضایت از نتیجه این دیدار و تقدیر ویژه از توماس مولر اعتراف کرد که ماریو گوتسه برای بازگشت به بهترین شرایط خود، نیاز به زمان بیشتری دارد.
مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 را با پیروزی موثر آغاز کرد.
مولر 26 ساله در جام ملت های اروپا (یورو) 2016 حتی یک گل هم نزد. او حتی نتوانست پنالتی دیدار مرحله یک چهارم نهایی برابر ایتالیا را به گل تبدیل کند. آلمان در مرحله نیمه نهایی این رقابتها به دست فرانسه میزبان جام حذف شد.
یواخیم لو به خبرنگاران گفت: ما با اعتماد به نفس بازی کردیم. نروژ اصلا به بازی نیامد و فرصتی برای گل زنی پیدا نکرد.
وی افزود: مولر در رقابت های یورو گلزنی نکرد. او کار کرد و فرصت های زیادی داشت، ولی نتوانست گلی به ثمر برساند.
وی ادامه داد: البته باید در بعضی موارد پیشرفت کنیم. برای مثال کارایی در دیدار مرحله نیمه نهایی یورو2016 مقابل فرانسه مشکل بزرگی برای ما بود.
سرمربی تیم آلمان درباره آمادگی گوتسه مهاجم بروسیا دورتموند که برابر نروژ در ترکیب اصلی تیم قرار داشت و در دقیقه 72 تعویض شد، گفت: وی نیاز به زمان بیشتری دارد.
ژرمن ها 18 مهر ( 9 اکتبر) در دومین بازی خود در گروه سی به مصاف جمهوری چک می روند.
602/401

کد خبر: 675387

وب گردی

وب گردی