کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند در دانشگاه آزاد اسلامی پرند برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با هدف گسترش همکاری‌های علمی- پژوهشی با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به منظور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محسن نریمان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید در این دیدار، تنوع در جذب درآمد را عاملی مهم برای موفقیت و رسیدن به اهداف عالی عنوان کرد و گفت: مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها باید تلاش کنند تا تنوع در جذب منابع مالی ایجاد کرده و صرفا به ارائه خدمات آموزشی تکیه نداشته باشند.

سید محمد میریان عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید هم گفت: قبل از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و شرکت عمران شهرهای جدید باید برای فراهم کردن بسترهای لازم، کنفرانس بین‌المللی مشترک در زمینه شهر هوشمند و شهر سبز برگزار شود.

حسن محتشم رئیس انجمن انبوه سازان تهران نیز برای هماهنگی در زمینه احداث شهرک دانشگاهی پرند و نحوه همکاری سه‌جانبه مطالبی را مطرح کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در این دیدار از برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند در روند توسعه پایدار با همکاری شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد و گفت: شعار اصلی ما صنعتی کردن دانشگاه است، بنابراین در این راستا قصد داریم شهر جدید پرند را در زمینه هوشمندسازی و شهر سبز به یک برند تبدیل کنیم.

دکتر کیوان صائب بیان کرد: با توجه به وجود استادان نخبه نرم افزار و فناوری اطلاعات، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های پیشرفته، واحد پرند این ظرفیت را دارد که شهر جدید پرند را که یک شهر نو و جوان است به یک شهر هوشمند تبدیل کند.

براساس این گزارش، در راستای مذاکرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و شرکت عمران شهرهای جدید، مقرر شد جلسه‌ای در باره برگزاری همایش بین‌المللی و ابعاد آن، هفته آینده در واحد پرند برگزار شود.

20101

کد خبر: 675565

وب گردی

وب گردی