مره صدق: نتایج خوب دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در آزمون های سراسری و جامع نشان دهنده رشد و پیشرفت است

عضو کمیسصیون بهداشت مجلس عملکرد حوزه پزشکی دانشگاه آزاداسلامی را در سه ساله اخیر مدیریت دکتر میرزاده رو به پیشرفت عنوان کرد و افزود: نزدیک شدن نمرات دانشجویان در آزمون سراسری و برگزاری آزمون های جامع و نتایج آنها به خوبی گواه رشد و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی به ایسکانیوز گفت: راه اندازی بخش آموزش دستیار به ویژه در تخصص های پایه مانند دکترای زنان و زایمان ،اطفال و جراحی عمومی می تواند به بسیاری از نیاز های کشور پاسخ دهد به خصوص اینکه خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی امکانات لازم را در بسیاری از واحد ها برای راه اندازی این بخش ها دارد و به این ترتیب هم می تواند خلأ های موجود در بخش پزشکی را پر کند و هم سطح دانش پزشکانی که در این دانشگاه ها تحصیل می کنند را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

مره صدق خلأ دانشگاه آزاد را در زمینه پزشکی،فقدان آموزش دستیاری دانست و گفت:در چرخه آموزش پزشکی فقدان دستیار برای کارآموزان و کارورزان وجود داردکه یک نیاز مبرم به شمار میرود.
عضو کمیسیون بهداشت عملکرد دانشگاه آزاداسلامی در حوزه پزشکی به خصوص در سه ساله اخیر مدیریت دکتر میرزاده رو به افزایش عنوان کرد و افزود: نزدیک شدن نمرات دانشجویان در آزمون سراسری و برگزاری آزمون های جامع و نتایج آنها به خوبی گواه رشد و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی است.
مره صدق از تربیت متخصصان رشته خانواده در دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: تربیت متخصصان رشته خانواده از ضروری ترین نیاز کشور در زمینه تخصصی است که باید در دانشگاه های کشور اجرا شود.
او افزود: اگر دانشگاه آزاد اسلامی از نظر تربیت دستیار و پزشک خانواده مورد ارزشیابی قرار گیرد به راحتی می تواند معیار های لازم را برای تربیت پزشک خانواده به دست آورد و همین طور در پر کردن خلأ طرح تحول سلامت که دغدغه پزشک خانواده است کمک شایانی کند.

20101

کد خبر: 675618

وب گردی

وب گردی