چین صفر-ایران صفر/کسالت!

تیم ملی فوتبال کشورمان برابر چین به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش ایسکانیوز، دیدار تیم‌های چین و ایران از گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا از ساعت 16:05 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیک شن‌یانگ آغاز شد و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار برای تیم چین ژنگ چنگ، رن هانگ، لی ژوئپنگ، ژانگ لینپنگ، فنگ ژیائوتینگ، وو لی، ژانگ یونینگ، هائو جونمین، ژائو مینگ‌جیان، هوانگ بوون، یو های به میدان آمدند.

در تیم ملی فوتبال کشورمان هم علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، مسعود شجاعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، آندرانیک تیموریان، پژمان منتظری، رامین رضاییان، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون از ابتدا در ترکیب قرار گرفتند.

در ثانیه‌های ابتدایی بازی و حدود ثانیه 30 بازی پاس در عمقی پشت مدافعان چین برای سردار آزمون فرستاده شد که مهاجم جوان تیم ملی با توپ فاصله نداشت و تلاش او برای رسیدن به توپ نتیجه نداشت.

حمله تیم ایران از سمت چپ و توپی که پشت محوطه جریمه به مسعود شجاعی رسید، این بار با پاس خوب او برای سردار آزمون همراه بود. مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان نتوانست این موقعیت را به گل تبدیل کند.

پژمان منتظری به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف از بازی بیرون رفت تا جای خود را به اجبار به سیدجلال حسینی بدهد.

مهدی ترابی در ترکیب ایران جای وحید امیری را گرفت که به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه بدهد.

مهدی ترابی در دقایق پایانی بازی توپ را از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه چین شوت کرد و با واکنش دروازه بان حریف توپ راهی کرنر شد تا در نهایت بازی با همان نتیجه صفر-صفر به پایان برسد.

603/601

کد خبر: 675716

وب گردی

وب گردی