کرمی: 31 شهریورماه آخرین فرصت برای حضور در لیگ برتر

رییس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو گفت: تیم‌ها تا 31شهریورماه فرصت دارند که ثبت نام خود را قطعی نمایند و پس از آن به تیم‌ها مهلت 10 روزه داده می‌شود تا نقل و انتقال خود را انجام دهند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون تکواندو، محمد کرمی رییس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو با اشاره به اعلام زمان برگزاری مسابقات لیگ‌ برتر (جام خلیج فارس) به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت:پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو با عنوان یادواره شهدای تکواندوکار مدافع حرم از 15 مهرماه آغاز می شود.

کرمی در ادامه افزود: در جلسه‌ای که با تعدادی از نمایندگان باشگاه‌ها در رابطه با زمان برگزاری لیگ داشتیم پیشنهاد شد که لیگ هر 15 روز یکبار در روز پنجشنبه‌ طی 5 ماه اجرا شود و در نیم فصل فرصتی یک ماهه به تیم‌ها بدهیم تا بتوانند تیم‌ها را آماده کنند.

وی در خصوص تیم‌های ثبت نام شده در لیگ برتر تصریح کرد: 10 تیم در این دوره ثبت نام کردند که تیم مس کرمان و مقاومت خوزستان موفق نشدند ثبت نام خود را قطعی کنند و در پایان حضور 8 تیم شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، پاس قوامین ناجا، لوازم خانگی کن، ‌یاسین پیشرو، ‌جوانه، هیات تکواندوی مازندران و هیات تکواندوی شمال‌شرق در لیگ برتر نهایی شد. تا پایان شهربورماه به تیم‌ها فرصت داده می‌شود که ثبت نام خود را قطعی کنند و یکم مهرماه قرعه‌کشی تیم انجام خواهد شد.

کرمی در خصوص برنامه سازمان لیگ برای اجرای هرچه بهتر پانزدهمین دوره لیگ افزود: مسابقات همانند سال گذشته با شرایط ویژه و خاص و بر روی سکو برگزار می‌شود و در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم همچنان پخش زنده مسابقات را در زمان مناسب از شبکه سه و ورزش داشته باشیم. از رسانه‌ها نیز به سبب پوشش مطلوب و مناسب این مسابقات کمال تشکر را داشته و امیدوارم امسال نیز ما را در هرچه بهتر برگزار شدن لیگ ما را یاری نمایند.

رییس سازمان لیگ با اشاره به فصل نقل و انتقالات در تیم‌ها بیان کرد:‌ تا پایان روز شنبه (10 مهرماه) فرصت برای نقل و انتقال باقی است و تیم‌ها نیز تا 31شهریورماه فرصت دارند که ثبت نام خود را قطعی نمایند.

602/605

کد خبر: 675907

وب گردی

وب گردی