شماره جدید ماهنامه دیار با گفتگویی از مهدی پاکدل و پرونده‌ای از آثار اصغر فرهادی

 ششمین شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی «دیار» که شامل گفتگوهایی با مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس، ستاره‌های سینما، چهره‌های فرهنگ و اقتصاد است روی دکه می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز، در این شماره گفتگو با مهدی پاکدل به عنوان تیتر یک روی جلد مجله رفته است. همچنین پرونده‌ای درباره زنده یاد داوود رشیدی از دیگر بخشهای ویژه این شماره ماهنامه دیار است.

بهترین‌ فیلم‌های سینمای جهان و کاندیدهای احتمالی اسکار از دیگر موضوعاتی است که در این شماره به تفصیل به آنها پرداخته شده است.

پرونده بررسی آثار اصغر فرهادی به بهانه اکران فیلم فروشنده به همراه گزارش مفصلی از بیکاری هنرمندان از دیگران موضوعات بخش هنری این شماره دیار هستند که البته به این قسمت باید گفتگو با پرواز همای خواننده موسیقی ایران و مصاحبه با لیلی گلستان را هم اضافه کرد.

پرونده اجتماعی ششمین شماره ماهنامه دیار به مسٔولیت اجتماعی برندها و افراد سرشناس در قبال جامعه اشاره و این فعالیت‌ها را روایت می‌کند.

در این بین پرونده خودسوژه نمایی با تیتر عالیجنابان فالو‌‌ٔور و لایک از دیگر مطالب بخش اجتماعی این شماره دیار است. همچنین میزگرد بررسی خیانت به همسر هم در بین گزارش‌های ویژه اجتماعی قرار دارد.

در قسمت اقتصادی اما گفتگو با رییس کمیسیون برنامه و بودجه و هشدارهای وی درباره تبدیل اعضای هیات مدیره به مشاور در کنار گفتگو با رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد چند شغله‌هایی که هنوز سر کار هستند از جمله مباحث پرداخته شده در این قسمت خواهند بود.

همچنین مطالبی از سفرهای رییس جمهور به امریکا در سه اجلاس گذشته سازمان ملل در کنار پرونده‌ای مبنی بر بررسی تاثیر انتخابات امریکا بر اقتصاد ایران و جهان از ویژه‌های این شماره مجله هستند.

گزارشی از عملکرد ضعیف وزیر ورزش دولت یازدهم همراه مصاحبه‌ای با رضا شاهرودی از موضوعات ورزشی این شماره از ماهنامه محسوب می‌شوند.

ماهنامه «دیار » به مدیر مسٔوولی احسان دلاویز و سردبیری پیام مومنی منتشر می‌شود.

502502

کد خبر: 676006

وب گردی

وب گردی