نیمار: برای بازی با آلاوس آماده هستم

ستاره برزیلی بارسلونا از آمادگی بدنی بالای خود سخن به میان آورد و تاکید کرد آماده حضور در دیدار برابر آلاوس در هفته سوم رقابت های لالیگاست.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از آس، نیمار بعد از 106 روز دوری از بارسلونا به این تیم برگشت و تاکید کرد که آماده بازی کردن برای آبی‌اناری‌ها است.

نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا در این مدت حضورش در برزیل عملکرد درخشانی از خود نشان داد. او در رقابت های المپیک زمینه‌ساز قهرمانی تیم ملی المپیک برزیل شد و در انتخابی جام جهانی هم بازی های درخشانی را به نمایش گذاشت.

این بازیکن بزرگ با وجود اینکه در فصل آمادگی بارسلونا را همراهی نکرد اما تاکید کرد که آماده بازی کردن است و می تواند در دیدار برابر آلاوس که روز شنبه برگزار می شود به میدان برود. نیمار بلافاصله بعد از ورود به شهر بارسلونا در جمع خبرنگاران گفت: آماده بازی کردن هستم. بسیار خوشحالم که به بارسلونا برگشتم. از نظر بدنی مشکلی ندارم و آماده هستم. دوست دارم که در دیدار شنبه برابر آلاوس به میدان بروم.

آردا توران که در غیاب نیمار در ترکیب اصلی بارسلونا به میدان رفت، بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشته و هماهنگی بالایی با لیونل مسی و لوییس سوارس از خود نشان داده است. همین مساله باعث شده احتمال نیمکت نشینی نیمار در بارسلونا وجود داشته باشد. البته این بازیکن برزیلی بسیار بعید است که نیمکت نشینی را تحمل کند و به زودی به ترکیب اصلی بازخواهد گشت.

بارسلونا در فصل جاری لالیگا شروع خوبی داشته است و در هر دو بازی خود پیروز از میدان خارج شده است.

605/602

کد خبر: 676140

وب گردی

وب گردی