آغاز هفته پنجم لیگ برتر پس از وقفه یک ماهه/ جدال دو تیم نفتی در تهران

هفته پنجم لیگ برتر پس از وقفه‌ یک‌ماهه با برگزاری دو دیدار در روز جمعه ۱۹ شهریورآغاز می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران پس از وقفه‌ای حدودا یک ماهه روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه پیش رو برگزار می‌شود. در نخستین روز از این هفته دو دیدار در شهرهای تهران و تبریز برگزار خواهد شد.

جمعه ۱۹ شهریور

گسترش فولاد – سیاه جامگان، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه بنیان‌دیزل

گسترش فولاد تبریز که علی‌رغم انتظارات و با جذب ستاره‌های لیگ پانزدهم نتوانست در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر حتی یک پیروزی به دست بیاورد و با سه امتیاز جزو تیم‌های پایین جدولی محسوب می‌شود، به دنبال این است که پس از تعطیلی حدود یک ماهه نخستین پیروزی خود را به دست بیاورد و به جایگاه خود در جدول رده‌بندی سروسامان بدهد. شاگردان کمالوند در آخرین دیدار خود در تبریز مقابل پرسپولیس شکست خوردند و پیروزی مقابل سیاه‌جامگان که عملکرد نسبتا بهتری نسبت به این تیم داشته، می‌تواند این تیم را تا نیمه نخست جدول بالا بیاورد.

شاگردان فرهاد کاظمی نیز پس از پیروزی در هفته نخست دیگر رنگ پیروزی را ندیدند و در تعطیلات لیگ برتر دیدار دوستانه‌ای با دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن انجام دادند و دو مهاجم هم جذب کردند. آن‌ها در دو بازی گذشته خود به تساوی بسنده کردند و می‌توانند با پیروزی مقابل گسترش فولاد در تبریز، ۸ امتیازی شوند و موقتا تا رده سوم صعود کنند.

نفت تهران – صنعت نفت آبادان، ساعت ۱۸:۴۵، ورزشگاه تختی تهران

دو تیم نفتی لیگ برتر در حالی در هفته پنجم به مصاف هم می‌روند که نتایج متفاوتی را نسبت به هم کسب کرده‌اند. شاگردان علی دایی در حال حاضر با ۵ امتیاز از ۴ بازی گذشته و به لطف تفاضل گل بهتر در رتبه پنجم جدول قرار دارند. آن‌ها در تعطیلات لیگ برتر راهی سرعین شدند و با توجه به اینکه دیرتر از همه تیم‌ها تمرین‌های بدنسازی خود را آغاز کرده بودند روی این زمینه کار کردند. با توجه به خصوصیات اخلاقی سرمربی این تیم انتظار می‌رود شرایط سختی را برای تیم صنعت نفت آبادان رقم بزنند.

در مقابل، صنعت نفت آبادان قرار دارد که برای چندمین بار در لیگ برتر حاضر شده اما این بار نشانی از تیم آسانسوری فصل‌های گذشته را ندارد. این تیم با دو پیروزی و دو تساوی در چهار بازی گذشته ۸ امتیازی است و در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند موقتا صدرنشین لیگ برتر شود تا شگفتی خود را کامل کند.

۵ دیدار دیگر این هفته، روز شنبه و یک دیدار هم روز یکشنبه برگزار می‌شود.

605

کد خبر: 676166

وب گردی

وب گردی