داوید لوییس: خودم اصرار کردم به چلسی برگردم

مدافع برزیلی چلسی تاکید کرد اصرار خودش باعث شد تا به جمع آبی پوشان لندنی بازگردد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل elsport، داوید لوییس چند سال پیش از چلسی جدا و با قیمتی نجومی راهی پاری سن ژرمن شد تا عنوان گرانترین مدافع تاریخ فوتبال جهان را به خودش اختصاص بدهد. او در این تیم پاریسی نیز زیاد دوام نیاورد و تصمیم گرفت بار دیگر به لیگ جزیره برگردد و این بار هم پیراهن چلسی را بر تن کند.

لوییس از بازگشت به چلسی بسیار خوشحال است و تاکید کرد که اصرار خود او باعث شد تا بار دیگر پیراهن آبی پوشان لندنی را بر تن کند. او در این زمینه اظهار کرد: باید اعتراف کنم وقتی چلسی را ترک کردم، ناراحت بودم و احساس ناامیدی می کردم اما اکنون بسیار خوشحال هستم که دوباره به تیم محبوبم برگشتم. آماده هستم تا بهترین بازی‌هایم را برای چلسی به نمایش بگذارم.

او ادامه داد: رابطه من با همه بازیکنان چلسی بسیار خوب است. با هواداران نیز رابطه خوبی دارم و مثل قبل دوست دارم که با هم بدرخشیم و افتخار کسب کنیم. سه سال و نیم رویایی را با چلسی پشت سر گذاشتم و همه چیز به خوبی پیش رفت. دوست دارم از همه کسانی که در این مدت به من کمک کردند تشکر کنم. اصرار خودم باعث شد تا به چلسی برگردم چراکه دوست داشتم دوباره پیراهن این تیم را بر تن کنم.

این مدافع برزیلی چلسی هم توان بازی در خط دفاعی را دارد و هم می تواند در خط میانی بازی کند هر چند آنتونیو کونته تاکید کرده است می خواهد از این بازیکن برزیلی به عنوان مدافع آخر استفاده کند.

605/602

کد خبر: 676222

وب گردی

وب گردی