ساخت اولین خوابگاه استاندارد در علوم پزشکی شهید بهشتی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ساخت اولین خوابگاه استاندارد کشوری مطابق با پیوست فرهنگی در این دانشگاه خبر داد و گفت: کار عملیاتی این خوابگاه 700 نفره شروع شده است و امیدواریم تا 24 ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، دکتر علی‌اصغر پیوندی ضمن اعلام این خبر به تلاش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای تامین نیازهای رفاهی دانشجویان اشاره کرد و گفت: با توجه به برخی مشکلاتی که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وجود دارد تلاش می‌کنیم علاوه بر بهبود فضای فرهنگی و اجتماعی، نیازها و خواسته‌های دانشجویان را جدی بگیریم تا آنها بتوانند با احساس آرامش بیشتری به تحصیل مشغول باشند.

او در ادامه با اشاره به اسکان 4000 دانشجو در 14 خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی دو سال اخیر به تمام دانشجویان روزانه متقاضی، خوابگاه استیجاری یا تملیکی اختصاص داد و خوشبختانه هیچ دانشجوی بدون خوابگاه در این دانشگاه وجود ندارد.

دکتر پیوندی از برنامه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای ساخت خوابگاه دانشجویی 700 نفر خبر داد و گفت: این خوابگاه با حمایت مالی خیرین و وزارت بهداشت در نزدیکی محل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، براساس استانداردهای جدید و پیوست فرهنگی ابلاغ شده از سوی وزارتخانه ساخته می‌شود. امیدواریم با بهره‌برداری از آن مشکل کمبود خوابگاه دانشجویان حل شود و این خوابگاه نمونه‌ای از یک خوابگاه استاندارد در کشور باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان افزود: از حدود سه ماه پیش کار کلنگ‌زنی و گودبرداری ساخت اولین خوابگاه استاندارد کشوری در این دانشگاه شروع شده است. براساس برنامه‌ریزی های انجام‌شده کار احداث آن به 18 تا 24 ماه طول خواهد کشید. با توجه به اینکه ساخت این خوابگاه به بودجه دولتی وابسته نیست مشکلی در بهره‌برداری و ساخت آن ایجاد نخواهد شد.

20103

کد خبر: 676272

وب گردی

وب گردی