«پرسه های موازی» با یاد «بهرام ریحانی» افتتاح شد

شب گذشته جمعه ١٩ شهریور ماه، نمایش «پرسه های موازی» به کارگردانی پیام لاریان با ادای دین به بهرام ریحانی افتتاح شد. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مشاور رسانه ای این پروژه، نمایش «پرسه های موازی» که کارگردانی آن بر عهده پیام لاریان است در حضور مخاطبان تئاتر و هنرهای نمایشی با همت بزرگمهر حسین پور افتتاح شد.
در ابتدای آیین افتتاح این مراسم، محمد هادی عسکری، مدیرکل فرهنگی دانشگاه تهران به روی صحنه آمد و طی سخنانی گفت: خیلی خوشحال و خرسندیم که تئاتر مولوی بعد از بازگشایی و بازسازی مجدد میزبان شما جوانان و سرمایه های تئاتر کشور است و امشب گردهم آمدیم تا نمایش دیگری را افتتاح کنیم و ابراز خرسندی می‌کنم از این که قرار است نمایشی از یک جوان در این تالار روی صحنه برود، شما جوانان سرمایه های گرانبهایی هستید.
وی ادامه داد : خواهشی دارم و آن هم این است در این مسیری که برای رشد و اعتلای تالار مولوی بیش گرفتید کوشا باشید و بدون هیچ چشم داشتی به این مسیر ادامه دهید، ما با جدیت تمام به دنبال این هستیم که حوزه های تخصصی را به صورت جدی در تالار مولوی دنبال کنیم و سیاست ما این است که از جوانان حمایت کنیم، خیلی زیبنده نیست که با این حجم گسترده تغییرات و بازسازی صورت گرفته، ما در طول روز سه و یا چهار اجرا در این تالار داشته باشیم و تلاش ما بر این است که امکانات را فراهم کنیم و بتوانیم از استعداد و ظرفیت جوانان استفاده کنیم. دوستانی که صاحب ایده و نظر هستند به ما کمک کنند تا بتوانیم در جهت رشد و اعتلای تالار مولوی گام برداریم.
در ادامه مراسم، پیام لاریان کارگردان این اثر نمایشی ضمن تقدیر از گروه اش و حمایت های رییس تالار مولوی عنوان کرد: من فکر می کنم وقتی اثری بعد از هشت سال مجوز می گیرد تا به روی صحنه برود، قطعا مدیر توانایی پای آن ایستادگی کرده است. دلم می خواهد از امیر حسین حریری تشکر کنم که این فرصت را برای من و گروه ام ایجاد کرد و امروز به دلیل عارضه قلبی در بستر بیماری است و از شما می خواهم برای سلامتی او دعا کنید.
لاریان در تکمیل حرف هایش گفت : از تک تک عوامل اجرایی و گروه هم خودم تشکر می کنم که در فرصت کوتاهی که بیش روی ما بود، همدل شدند تا نمایش «پرسه های موازی» امشب روی صحنه برود. از سجاد افشاریان قدردانی می‌کنم که بیست روزه این امکانات را تهیه کرد تا دغدغه ای نداشته باشیم و همه امور به خوبی پیش برود. از بزرگمهر حسین پور تشکر می‌کنم که امشب آمد تا این نمایش را افتتاح کند و حضورش برای من و گروه هم قوت قلبی مضاعف بود.
این کارگردان ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره بهرام ریحانی در پایان حرف هایش، افزود : من خیلی با بهرام ریحانی آشنا نبودم و شاید برخوردی که با او داشتم بیشتر از پنج دقیقه نبود، اما دلم می خواهد امشب از او یاد کنم که خیلی دلش می خواست زنده باشد و روی صحنه نفس بکشد، خیلی دلم می خواست که بهرام امشب کنار ما بود و می توانستیم در کنار هم باشیم اما به هرحال چه می توان گفت، دست تقدیر این او را از ما جدا کرد. روحشان شاد و یادشان گرامی، دلم می خواست در شب افتتاح نمایش ام از این دو نفر یاد کنم.
در پایان مراسم، بزرگمهر حسین پور، گرافیست و طراح صاحب سبک، این نمایش را افتتاح کرد و از کتاب های این نمایشنامه که به همت نشر افراز چاپ شده است، در حضور او رونمایی شد.
گفتنی است تهیه کنندگی این نمایش بر عهده سجاد افشاریان است و نمایش «پرسه های موازی» هرشب ساعت 20:30در تالار مولوی روی صحنه می رود.
الهام نامی، آسو بهاری و بهروز خرم بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.
عوامل پرسه های موازی عبارتند از: تهیه کننده: سجاد افشاریان، طراح صحنه و نور: سعید حسنلو، مدیر پروژه: سعید زارعی، گروه کارگردانی: مجتبی کاتوزیان، نرگس نره ای، برنامه ریز: رحیم علی بالایی، موسیقی و طراحی صدا: فربد مائین، صدابردار: رامتین شعبانیان، طراح گرافیک: فرانک ایرانی، عکاس: شاهین آزما، ساخت تیزر: ابراهیم عزیزی، نرگس نره ای، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی، امور بین الملل: کاملیا غزلی و مشاور رسانه ای: سام بهشتی.
503502

کد خبر: 676552

وب گردی

وب گردی