استفان دی میستورا:۲۱ سپتامبر روز مهمی برای سوریه است

نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در سخنانی تاکید کرد که روز ۲۱ سپتامبر جاری روز مهمی برای حل بحران سوریه در نیویورک است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از الیوم السابع، نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در سخنانی از بیان سخنان مهمی در خصوص حل بحران سوریه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزاررش مهر، بر اساس این گزارش «استفان دی میستورا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در سخنانی اظهار داشت: روز ۲۱ سپتامبر جاری، روز مهمی برای حل بحران سوریه است. وقت آن رسیده که روند سیاسی در سوریه برای حل بحران این کشور احیاء شود.

وی در ادامه سخنان خود از احتمال برگزاری نشستی در سطح وزرا با محوریت موضوع سوریه در نیویورک در روز ۲۱ سپتامبر خبر داد و امکان بیان اظهارات مهم در رابطه با بحران سوریه در این نشست را بعید ندانست.

لازم به ذکر است پیش از این «جرارد وان بوهمن» نماینده نیوزلند در شورای امنیت سازمان ملل متحد و رئیس دوره ای این شورا اعلام کرد که جلسه ویژه ای با هدف بررسی راه های حل بحران سوریه از سوی شورای امنیت برگزار خواهد شد.

«بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل متحد و «استفان دی میستورا» نماینده این سازمان برای حل بحران سوریه در جریان نشست مذکور، گزارشی درباره تلاش های انجام شده برای حل بحران سوریه ارائه خواهند کرد.

303300

کد خبر: 676698

وب گردی

وب گردی