ویسی: سپاهان به روزهای خوب خود بازخواهد گشت

سرمربی تیم سپاهان گفت: تیم‌هایی که در اصفهان مقابل سپاهان قرار می‌گیرند ۹ نفره دفاع می‌کنند و متاسفانه ما هنوز شانس گل زدن را نیز مدام از دست می‌دهیم و تیم خوش‌شانسی نیستیم.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالله ویسی پس از تساوی مقابل تیم پیکان اظهار کرد: دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم اما در نیمه دوم توانایی برد را هم داشتیم اما مساوی کردیم و ۲ امتیاز خانگی را به راحتی از دست دادیم که امیدواریم در بازی‌های آینده این دو امتیاز را جبران کنیم.

وی درخصوص بازگشت احسان حاج‌صفی و انتظاراتی که از او می‌رود اظهار کرد: حاج صفی بازیکن بزرگی است و این بزرگی هم متعلق به تیم ملی و هم متعلق به سپاهان است اما بدانید که شرایط جابه‌جایی این بازیکن مثل همه بازیکنان بزرگ دنیا او را دچار تغییر و تحول می‌کند و ۴-۵ بازی طول می‌کشد که او حاج صفی همیشگی شود ولی مطمئن باشید که هم سپاهان و هم حاج صفی روزهای خوبی را در پیش ردارند.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: تیم‌هایی که در اصفهان مقابل سپاهان قرار می‌گیرند ۹ نفره دفاع می‌کنند و بازیکنان همه دنیا هم وقتی که جدا می‌شوند از تیمی در مقابل تیم سابق‌شان خوب عمل می‌کنند. شهاب گردان و رحمان احمدی هم در این دو بازی مقابل تیم سپاهان خوب عمل کردند.

وی درخصوص مدل بازی سپاهان اظهار کرد: ما از میانه زمین توپ‌ریزی را آغاز کرده بودیم اما به دلیل دفاع بسته مجبور بودیم که به کناره‌ها برویم و ارسال‌های زمینی انجام دهیم. شانس هم با ما یار نبود اما خوشحالیم که در بازی که می‌توانستیم ببریم، حداقل بازنده نشدیم.

ویسی درخصوص علی هلیچی اظهار کرد: هلیچی در دو بازی ابتدایی خوب بود اما در دو بازی پایانی ضعیف عمل کرد و باید او را به اوج آمادگی برسانیم.

وی درخصوص تعطیلی یک ماهه لیگ برتر نیز اظهار کرد: این یک ماه تعطیلی خوب، مهم و به موقع بود. ما در این یک ماه یاد گرفتیم که وقتی عقب هستیم گل خورده را چگونه جبران کنیم. می‌توانستیم ببریم اما نشد و همین روح و روان بازیکنان را اذیت می‌کند اما شما بدانید که این تیم سپاهان بزرگ است و به جایگاه اصلی خود بازمی‌گردد.

سرمربی سپاهان درخصوص هادی عقیلی و حواشی پیرامون آن نیز اظهار کرد: تکلیف هادی عقیلی در این هفته مشخص خواهد شد. من نظر خودم را به عنوان مربی به مدیران باشگاه اعلام کردم و تصمیم درباره هادی عقیلی با باشگاه سپاهان است.

605/602

کد خبر: 676713

وب گردی

وب گردی