کلوپ: مگر اتفاق خاصی افتاده بود که بازیکنانم آنطور خوشحالی می‌کردند؟!

سرمربی سرخپوشان مرسی‌ساید معتقد است شاگردانش باید در هر بازی همانند دیدار با روباه‌ها عمل کنند.

به گزارش ایسکانیوز، یورگن کلوپ که تیم‌ تحت‌ هدایتش در هفته چهارم لیگ برتر با نتیجه پرگل 4 بر یک لسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی را در ورزشگاه آنفیلد شکست داد، به خبرنگاران گفت: عاشق بازیکنانم هستم. در مورد عملکرد بدمان من مسئول هستم و بازیکنان هم در مورد عملکرد خوب مسئول هستند و این معامله ساده‌ای است.

وی افزود: این حرکت را هم خیلی دوست نداشتم که بعد از بازی، همه طوری خوشحالی می‌کردند که انگار اتفاق خاصی افتاده است. به هر حال انتظار دارم بازیکنانم در هر دیدار عملکردی را که در این بازی از خود به نمایش گذاشتیم را ارائه دهند. باید اینطور بازی کنیم و باید ببینیم که تا چه حد می‌توانیم چنین عملکردی را از خود به نمایش بگذاریم، اما چرا باید به استانداردِ مطلق خود یا چیزهای منفی فکر کنیم؟ لیگ برتر، لیگی قدرتمند و رقابت در آن به طرز باورنکردنی فشرده است و برای رسیدن به برد باید در هر بازی خوب بود.

سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید خاطرنشان کرد: لیورپول در این بازی خوب بود. فیلیپه کوتینیو را در این بازی در ترکیب ثابت قرار ندادیم، اوریگی را به زمین نفرستادیم و چند بازیکن‌مان هم مصدوم بودند، اما با این حال تیم عملکرد خوبی مقابل لسترسیتی داشت. باید در هر بازی همینطور باشیم.

لیورپول با این برد 7 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

607/602

کد خبر: 676834

وب گردی

وب گردی