مسابقات بین المللی بوکس جام برادران کلیچکو/ رضا محمدی برد و در میان چهار نفر  برتر جای گرفت

امیر رضا محمدی بوکسور وزن 56 کیلوگرم تیم جوانان در نخستین دیدار خود موفق شد از سد بوکسور اهل لیتوانی گذشته و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

مسابقات بین المللی بوکس جام برادران کلیچکو از امروز(سه شنبه) در شهر بریدف اوکراین آغاز شد و در نخستین روز سامان مرادی برابر مشتزن رژیم صهیونیستی حاضر به مبارزه نشد و در ادامهامیر رضا محمدی بوکسور وزن 56 کیلوگرم تیم جوانان در نخستین دیدار خود موفق شد از سد بوکسور اهل لیتوانی گذشته و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند..

به گزارش ایسکانیوز، تیم جوانان بوکس ایران در این رقابت های بین المللی حضور پیدا کرده و طی چهار روز با رقبای خود مبارزه می کند.
در این رقابت ها تیم هایی از ارمنستان، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، آذربایجان، بلاروس، لهستان، مولداوی، الجزایر، لیتوانی و اوکراین حضور دارند.
در ادامه این رقابت ها فردا (چهارشنبه) رضا حسن نیا در 75 کیلوگرم با بوکسور گرجستانی رو به رو می شود.در 81 کیلوگرم مهران یوسفی بوکسور الجزایری را پیش رو دارد.
در 91 کیلوگرم مهدی بهرام لو با نماینده کشور میزبان مبارزه می کند و مجید جمشیدوند در به اضافه 91 کیلوگرم نیز با نماینده ارمنساتان رقابت خواهد کرد.
هدایت این تیم در رقابت های بین المللی بوکس جام برادران کلیچکو بر عهده محمد عاشری است.
بوکسورهای جوان کشورمان خود را برای رقابت های قهرمانی جهان که آبان ماه در روسیه برگزار میشود، آماده می کنند.

606/602

کد خبر: 677526

وب گردی

وب گردی