ذوب آهن- تراکتورسازی/ جدال گل محمدی و ژنرال

دیدار دو تیم ذوب آهن و تراکتورسازی پنجشنبه(25 شهریور) به مصاف هم می روند.

به گزارش ایسکانیوز،ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته ششم، یکی از حساس ترین رقابت های لیگ برتر را برگزار می کنند.

** تراکتورسازی:

*تراکتورسازی با هدایت امیر قلعه نویی در حال حاضر با 9 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی حضور دارند و در صورت پیروزی در مقابل ذوب و توقف پرسپولیس می توانند به صدر جدول هم راه پیدا کنند. البته شکست یا تساوی هم می تواند تبریزی ها را با چند رده سقوط مواجه کند.

*تراکتورسازی به همراه پرسپولیس، تنها تیمهای بدون باخت لیگ تا به اینجای کار هستند. شاگردان قلعه نویی در این فصل 2 برد و سه تساوی داشته اند.

*نفراتی چون محمد نوری و محسن بنگر هم در تیم پرسپولیس شاگرد یحیی گل محمدی بودند و حالا باید مقابل او قرار بگیرند.

** ذوب آهن:

*تیم ذوب آهن اصفهان هم در حال حاضر با 6 امتیاز، تیم هفتم جدول رده بندی است و به نوعی بهترین تیم شش امتیازی لیگ هم به شمار می آید. آنها با پیروزی در این دیدار هم امتیاز تراکتور خواهند شد ولی شکست یا تساوی این تیم اصفهانی می تواند به منزله یک تنزل رتبه ای محسوس در جدول باشد.

*ذوب آهن تا به اینجای فصل تنها یک برد داشته که آن برد مقابل فولاد خوزستان بود. جالب این است که هنوز یحیی گل محمدی با این تیم نبرده است. آن پیروزی هم در حالی بدست آمد که گل محمدی به دلیل مشکل با باشگاه عازم اهواز نشده بود.

*ذوب آهن در دو دیدار خانگی قبل خود در فولادشهر، دو تساوی 1-1 را تجربه کرده است.

*ذوبی ها در برابر دیگر تیم تبریزی یعنی گسترش هم به میدان رفت و با نتیجه 1-1 متوقف شد.

*بدون شک سینا عشوری و هادی محمدی چهره های ویژه این مسابقه خواهند بود. هر دو بازیکن سابقه حضور در ذوب را دارند و حالا به اصفهان باز می گردند و مقابل تیم سابق خود بازی می کنند.

*جری بن سون، مهاجم ذوب آهن فصل گذشته با پیراهن پرسپولیس 1 گل به تراکتور زد و حالا از امیدهای اصلی گلزنی ذوب هم به شمار می رود.

*قاسم حدادی فر همچنان جدی ترین غایب ذوب آهن به شمار می رود و این بازیکن نمی تواند مقابل تراکتورسازی هم تیمش را همراهی کند.

*پیش از شروع لیگ شانزدهم شایعه ای مبنی بر جابه جایی سرمربیان این دو تیم شنیده می شد و اینکه یحیی به تبریز خواهد آمد و قلعه نویی راهی اصفهان می شود اما این اتفاق هیچ گاه رخ نداد.

*فصل گذشته این دو تیم دو بازی تماشایی را برگزار کردند. ابتدا در تبریز به تساوی 4-4 رسیدند و سپس در اصفهان، تیم امیر قلعه نویی با نتیجه 2-1 و با گل دیرهنگام خالد شفیعی به برتری رسید.

*ذوب آهن، آخرین بلار در لیگ 91-92 در خانه موفق شد تراکتورسازی را شکست دهد و بعد از آن یا شکست خورد یا به تساوی رضایت داد.

گفتنی است این دیدار پنجشنبه(25 شهریور) ساعت 18:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می شود.

** داوران این دیدار:

پیام حیدری – مهدی الوندی - علی اکبر نوری – سیدمحمدرضا مهدوی – ناظر: محسن قهرمانی

604/602

کد خبر: 677678

وب گردی

وب گردی