پنجعلی: امیدوارم در دربی به کسی توهین نشود/ پرسپولیس مدعی قهرمانی است

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: امیدوارم در دربی برخورد و توهینی به کسی نباشد.

محمد پنجعلی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: دربی شرایط خاص خود را دارد و امیدوارم در این بازی شاهد بازی زیبا و تمیزی باشیم و برخورد و توهین وجود نداشته باشد.

وی افزود: پرسپولیس علاوه بر داشتن بازیکنان خوب و تاثیر گذار نیمکت قوی هم دارد و این موضوع کمک شایانی به تیم در گرفتن نتایج مطلوب کرده است و برانکو امسال با حفظ استخوان بندی تیم نقاط ضعف را هم پوشانده است.

پنجعلی در خصوص نقطه ضعف پرسپولیس گفت: بزرگترین مشکلی که پرسپولیس دارد، بحث گلزنی است. خط دفاع و دروازه‌بان مطمئن هستند اما تیم برخلاف فصل گذشته نمی‌تواند به راحتی گل بزند. این یک نقص است که باید هر چه زودتر برطرف شود. نباید یک تیم، این همه موقعیت از دست بدهد. البته فکر می‌کنم چند بازی که بگذرد، مشکل گلزنی حل می‌شود. هنوز بازیکنان به اندازه کافی هماهنگ نشده‌اند و به همین خاطر فرصت‌ها از دست می‌رود.

کاپیتان سابق سرخپوشان درخصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ برترخاطرنشان کرد: واقعا نمی‌شود ارزیابی کاملی از لیگ کرد. تیم‌ها 5 هفته بازی‌کرده‌اند و این وسط یک تعطیلی هم به لیگ خورد. باید ببینیم تا نیم‌فصل چه اتفاقاتی در لیگ رخ می‌دهد اما به نظر من در حال حاضر پرسپولیس و تراکتورسازی مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

وی افزود: تراکتور از پرسپولیس سر تر نبود و شاگردان قلعه نویی از امتیاز میزبانی بهره بردند و این تیم به دلیل داشتن هواداران زیاد پرسپولیس را تحت فشارقرارداده بود و به نظرم مساوی در تبریز حکم برد را برای برانکو تیمش داشت.

603/602

کد خبر: 677734

وب گردی

وب گردی