سیاه جامگان-صبا/ تلاش شاگردان مرفاوی برای کسب اولین پیروزی

تیم های سیاه جامگان و صبای قم در هفته ششم لیگ خلیج فارس فردا(25 شهریور) به مصاف هم می روند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم های سیاه جامگان و صبای قم در هفته ششم لیگ خلیج فارس فردا(25 شهریور) ساعت 18 در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم می روند.

**سیاه جامگان

سیاه جامگان مشهد با مربیگری فرهاد کاظمی که سال گذشته در آخرین لحظات لیگ برتری باقی ماندند، امسال تیم خوب و جوانی را راهی مسابقات کرده اند. مشهدی ها در 5 هفته گذشته 2 برد، 2 باخت، یک تساوی کسب کرده اند و ا 8 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند. آن ها در خط حمله و دفاع عملکرد متوسطی دارند، در 5 هفته گذشته 5 گل زده و 5 گل خورده دارند. ایوب کلانتری هافبک باتجربه سیاه جامگان با 3 پاس گل در کنار ایمان مبعلی، بهترین پاسور لیگ در پایان هفته پنجم است و می تواند در این دیدار مهره تاثیرگذاری برای فرهاد کاظمی باشد. مشهدی ها تاکنون 2 بار با صبا در لیگ بازی کرده اند که هر دو دیدار را شکست خورده اند. سیاه جامگان سال گذشته در مشهد 2-1 و در قم 1-0 مغلوب صبای قم شد.

** صبای قم:

صبا با مربیگری عبدالصمد مرفاوی عملکرد خوبی تا هفته پنجم نداشته است. آن ها یک شکست مقابل پرسپولیس در هفته چهارم دارند و باقی بازی ها را با تساوی پشت سر گذاشته اند تا با 4 امتیاز در رده ی دوازدهم جدول قرار گیرند. شاگردان مرفاوی تاکنون 3 گل زده و 4 گل خورده اند که به هیچ وجه آمار خوبی نیست. سیاه جامگان تاکنون بازی های خوبی به نمایش گذاشته به همین دلیل امکان دارد صبا با عملکرد ضعیفی که داشته بازی را در مشهد به آن ها واگذار کند. از طرفی دیگر صبایی ها تا حالا نتوانسته اند هیچ دیداری را پیروز شوند به همین دلیل در هفته ششم تلاش زیادی برای پیروزی خواهند کرد.

*تیم داوری:

یاسر همرنگ – محمدحسین طالقانی – حمزه علی سلیمی – حسین زیاری / ناظر: رسول فروغی

** ترکیب احتمالی دو تیم:

سیاه جامگان: محمد ناصری، محمدرضا خانزاده، میثم حسینی، محسن آقایی، رضا شربتی، حسین بادامکی، پیام ملکیان، عیوب کلانتری، حمیدرضا علی عسگری، رضا درویشی و عباس عسگری

صبای قم: حامد لک، هاشم بیک‌زاده، حمیدرضا دیوسالار، داوود بهادری، پویا سیف‌پناهی، قاسم دهنوی، وحید علی‌آبادی، میلاد ابطحی، سید مهدی حسینی، کیوان امرایی و احمد حسن‌زاده

604/602

کد خبر: 677745

وب گردی

وب گردی