دومین دوره آکادمی داستان کودک و نوجوان برگزار می شود

انتشارات علمی و فرهنگی دومین دوره­ ی آکادمی داستان را در سه رشته برگزار می‌­کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، کارگاههای این دوره، اتاق تجربه (رمان کودک و نوجوان)، کارگاه رمان فانتزی و کارگاه خلق کتاب تصویری کودک (در تیم­های دو نفره تصویرگر_ نویسنده) می ­باشد. استادان راهنمای کارگاهها آقای فریدون عموزاده، خانم هدی حدادی، آقای سید نوید سید علی اکبر و آقای آرمان سلاح ورزی هستند.

این کارگاهها در قالب 10 جلسه ترمیک برگزار شده و شیوه­ی ­آموزش کارگاهی است. در پایان دوره انتشارات با نویسندگانی که اثرشان توسط اساتید تایید شده قرارداد بسته و با پرداخت حق التالیف، اقدام به چاپ اثر خواهد نمود.

کارگاهها در روزهای چهارشنبه (ساعت 13 تا 16 کارگاه کتاب تصویری) و روزهای پنج شنبه (ساعت 9 تا 12 کارگاه رمان نوجوان و ساعت 13 تا 16 کارگاه فانتزی) برگزار می­شود. مهلت ارسال مدارک تا 15 مهرماه و شروع کلاسها از تاریخ 28 مهر ماه خواهد بود.

شرایط شرکت در کارگاههای آکادمی عبارت است از:

1.ارائه سه نمونه داستان که حداقل یکی از آنها در ارتباط با موضوع کارگاهی باشد که هنرجو قصد شرکت در آن را دارد. (تصویرگران داوطلب شرکت در کارگاههای کتاب تصویری باید سه نمونه کار تصویری ارائه دهند.

2.حداقل سن 17 سال

3.تکمیل فرم درخواست کارگاه

4.پرداخت شهریه

علاقمندان می­توانند برای اطلاعات بیشتر در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه با شماره تلفن 88665734 (دبیرخانه آکادمی) تماس گرفته و یا به آدرس آکادمی: flacademy@elmifarhanghi.ir ایمیل بزنند.

502502

کد خبر: 677770

وب گردی

وب گردی