ملوانان آمریکایی در حسرت یک فرصت برای تعامل با کشتی‌های تهاجمی ایران

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت که ملوانان نیروی دریایی آمریکا در حسرت یک فرصت برای تعامل با کشتی‌های تهاجمی ایران هستند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از هیل، دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز چهارشنبه در یک تجمع انتخاباتی تأکید کرد: ملوانان نیروی دریایی آمریکا در حسرت یک فرصت برای تعامل با کشتی‌های تهاجمی ایران هستند.

به گزارش تسنیم، وی در ادامه ضمن انتقاد از توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی، گفت: ایران طی هفته‌های اخیر، اقدامات تجاوزکارانه‌ای را نشان داده است.

به توافق وحشتناکی که با ایران دست یافته‌ایم، نگاه کنید. آنها هواپیماهای ما را تهدید به سرنگون کردن می‌کنند. آنها قایق‌های کوچک خود را در اطراف ناوشکن‌های بزرگ ما به حرکت در می‌آورند و مردان بزرگ ما به تماشا نشسته‌اند و می‌گویند " آه، می‌خواهم آن را به آنها بدهم".

ترامپ ضمن محکوم کردن اقدام دولت اوباما در واگذاری میلیاردها دلار اموال و دارایی‌های توقیف‌شده ایران، گفت: این مسئله شگفت انگیز است که ایران بابت این اقدامات به هیچ وجه سپاسگزار نیست.

ترامپ هفته گذشته قول داد که "هر اقدام بی‌ادبانه ایران در قبال کشتی‌های آمریکایی را با شدیدترین اقدام پاسخ خواهد داد و قایق‌های ایرانی را غرق خواهد کرد".

303300

کد خبر: 677907

وب گردی

وب گردی