زنگ آغاز پاراتکواندو اروپایی به صدا در آمد

مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی آزاد قاره‌ی اروپا به میزبانی ورشو "لهستان" آغاز و 6 نماینده کشورمان به مصاف رقبایشان خواهند رفت.

به گزارش ایسکا، پنجمین دوره مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی آزاد قاره‌ی اروپا، با حضور 148 هوگوپوش از 32 کشور به میزبانی ورشو " لهستان" تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود و تیم‌ملی پاراتکواندوی کشورمان با 6 ورزشکار به مصاف رقبایش می‌رود.
براساس قرعه کشی مسابقات، در وزن 61- کیلوگرم (کلاس K44)، سجاد جوانبخت در نخستین گام با نماینده روسیه مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی ورزشکاری از آذربایجان را پیش رو دارد.
در وزن 61- کیلوگرم (کلاس K42) سعید صادقیان پور، پس از یک دور استراحت در دور دوم باید با برنده مولداوی و هند مبارزه کند، در وزن 75- کیلوگرم (کلاس K44) مهدی پور رهنما، پس از یک دور استراحت در دور دوم باید با برنده روسیه و آلمان مبارزه کند و محمود جعفرزاده نیز در همین وزن و (کلاس K42) در نخستین گام به دیدار نماینده ژاپن می رود و در وزن 75+ کیلوگرم (کلاس K44) محسن عبدی، با نماینده روسیه مبارزه می کند و در همین وزن(کلاس K42)احمد نریمانی در نخستین دیدار خود به مصاف حریفی از آذربایجان خواهد رفت.
این رقابت‌ها در دو بخش کیوروگی و پومسه و در دو گروه مردان و زنان پیگیری می‌شود که ایران در بخش کیوروگی و در گروه مردان نماینده دارد.
مبارزات در گروه مردان در سه وزن 61-، 75- و 75+ کیلوگرم و در گروه زنان در سه وزن 49-، 58- و 58+ کیلوگرم پیگیری می‌شود که این رقابت‌ها در چهار کلاس (K41-K42-K43-K44) برگزار می‌گردد.
هدایت تیم‌ملی پاراتکواندوی کشورمان برعهده «حسین مدانلو» به عنوان سرمربی است و مسعود لشگری به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

606/602

کد خبر: 678128

وب گردی

وب گردی