سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: حقمان قهرمانی است

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران بعد از صعود این تیم به فینال بازی‌های المپیک 2016 ریو گفت: برای قهرمانی به میدان می رویم اما قول قهرمانی نمی دهیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، هادی رضایی پس از برتری تیم ملی والیبال نشسته ایران برابر برزیل و صعود به دیدار فینال افزود : در این 30 سال که در والیبال نشسته ام، بازی به این خوبی ندیده بودم،تماشاگران خوب و پرشور و تیم خوب برزیل که پیشرفت زیادی کرده است و امروز بازی خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشتند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره صعود به فینال و رویارویی دوباره با بوسنی اظهار داشت : حق این بازیکنان قهرمانی است چرا که تاکنون خیلی خوب بازی کردند و با انگیزه بسیار مقابل حریفان ظاهر شدند اما ورزش است و احتمال دارد اتفاقات عجیبی رخ دهد به همین خاطر قول قهرمانی نمی دهم با این حال همه تلاش خودمان را می کنیم تا بوسنی را شکست دهیم.
هادی رضایی درباره داوری بازی مرحله نیمه نهایی برزیل که در برخی از صحنه ها منجر به اعتراضش شد، گفت: نمی گویم ناداوری، اما ضعف داوری در این بازی وجود داشت . اما در مجموع داوری در حد این بازی مهم نبود.
تیم ملی والیبال نشسته ایران بامداد امروز در سه ست متوالی و با نتایج 25 بر 20، 25 بر 19 و 25 بر 17 مقابل برزیل به پیروزی دست یافت و راهی دیدار نهایی شد.
بدین ترتیب تیم ملی کشورمان ساعت 12 روز یکشنبه در فینال والیبال نشسته به مصاف بوسنی و هرزگوین می رود. این دو تیم در فینال پارالمپیک لندن نیز با یکدیگر مواجه شده بودند که بوسنی با غلبه بر ایران قهرمان شده بود.

702/602

کد خبر: 678237

وب گردی

وب گردی