تورس: می‌خواهم بهترین گلزن تاریخ اتلتیکو شوم

مهاجم اتلتیکو مادرید تاکید کرد که تیمش برابر بارسلونا در نوکمپ به پیروزی خواهد رسید. او می‌خواهد بهترین گلزن تاریخ اتلتیکو شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، فرناندو تورس بازی خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشت و توانست دو بار دروازه حریف را باز کند. تورس با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند تعداد گل های خود را با پیراهن اتلتیکو مادرید به عدد 111 رساند تا در جایگاه هفتم بهترین گلزنان تاریخ این باشگاه قرار گیرد.

بهترین گلزن تاریخ اتلتیکو مادرید لوئیس آراگونس فقید است که توانست 173 گل به ثمر رساند.

تورس از هدف بزرگ خود سخن به میان آورد و تاکید کرد که می خواهد بهترین گلزن تاریخ اتلتیکو مادرید شود.

مهاجم اتلتیکو مادرید در ادامه سخنان خود، گفت: امیدوارم که چند سال دیگر با پیراهن اتلتیکو مادرید به میدان بروم. دوست دارم با این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم. اتلتیکو مادرید خانه من است. امیدوارم که بهترین گلزن تاریخ این باشگاه شوم و رکورد آراگونس را به نام خود به ثبت رسانم. هنوز کارهای زیادی در اتلتیکو دارم. می خواهم جام های زیادی با تیم محبوب خود به دست آورم.

اتلتیکو مادرید در حساس ترین بازی هفته پنجم رقابت های لالیگا هفته آینده باید در نوکمپ به مصاف بارسلونا برود.

تورس درباره این دیدار حساس گفت: بسیار خوشحالم که دوباره به روند گلزنی بازگشتم. اتلتیکو مادرید در مسیر درستی گام برمی دارد. ما فعالیت خوبی در میدان داریم و به خوبی این توانایی را داریم تا در لحظات سخت خود را نجات دهیم. با روحیه خوبی به نوکمپ می رویم. بارسلونا سخت ترین تیمی بود که در این چند سال اخیر برابرش بازی کرده ام. آنها تیم بسیار پیچیده‌ای هستند. اطمینان داریم که به پیروزی می رسیم. در بهترین زمان ممکن به مصاف بارسلونا می رویم.

اتلتیکو مادرید با پیروزی که در دیدار برابر خیخون به دست آورد 8 امتیازی شد و موقتا در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

702/602

کد خبر: 678682

وب گردی

وب گردی