صبای قم-سایپا/ تقابل شاگردان مرفاوی و فرکی

دو تیم صبای قم و سایپا فردا(۳۰ شهریور) ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم می روند.

به گزارش ایسکانیوز، صبای قم در شرایطی فردا(۳۰ شهریور) میزبان سایپا می باشد که هنوز بردی در این فصل دشت نکرده و صمد مرفاوی حساب ویژه ای روی بازی فردا باز کرده است. صبا در شش بازی قبل پنج مرتبه مساوی کرده است و از این حیث رکورددار است. شاگردان مرفاوی هفته قبل با تساوی 2-2 برابر سیاه جامگان با پنج امتیاز و با تفاضل گل در رتبه سیزدهم جدول قرار دارند.

سایپا هم تا به حال بد کار نکرده اما تساوی های پیاپی اجازه نداده این تیم به صدر جدول نزدیک شود. سایپا در دو بازی قبل به لطف گل ارزشمند مهدی ترابی ستاره این فصلش از شکست فرار کرد اما با تساوی 1-1 برابر گسترش فولاد نشان می دهد شاگردان حسین فرکی هنوز به روند تساوی های خود ادامه می دهند. نارنجی پوشان با کسب هفت امتیاز و به لطف تفاضل گل در رتبه هفتم جدول و بالاتر از استقلال خوزستان قرار دارند.

** بهترین گلزنان دو تیم:

سایپا: مهدی ترابی با 4 گل

صبا: احمد حسن زاده و کریم اسلامی با 2 گل

** این دیدار محروم ندارد. تنها کریم اسلامی از صبا و الکساندرو از سایپا دو کارته هستند.

** تیم داوری:

شاهین حاج بابایی – یعقوب سخندان – محمدرضا طالبی – حسین زیاری – ناظر: علی خسروی

**ترکیب احتمالی دو تیم:

صبای قم: حامد لک، مسعود حق‌جو، هاشم بیک‌زاده، قاسم دهنوی، پویا سیف‌پناهی، وحید علی‌آبادی، میلاد ابطحی، سید مهدی حسینی، کیوان امرایی، احمد حسن‌زاده و رضا عنایتی.

سایپا: الساندرو فیلیپ، جونیور، سیامک کوروشی، سجاد مشکل پور، امید خالدی، ابراهیم صادقی، مهدی بدرلو، علی قلی زاده، مهدی ترابی، غلامرضا رضایی و مسعود حسن زاده.

604/602

کد خبر: 678788

وب گردی

وب گردی