پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال به مناسبت آغاز سال تحصیلی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال به مناسبت آغاز سال تحصیلی 96-95 پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در متن پیام دکتر صفانیا آمده است.

به نام آن که جان را فکرت آموخت چراغ دل به نور جان بر افروخت

آغاز بهار دانش، فصل شکوفایی اندیشه و خرد را به عموم تلاشگران عرصه های دانش و فرهنگ میهن اسلامی، به ویژه دانشجویان عزیز، پذیرفته شدگان جدید و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ماه مهر ،فصل رویش و شکوفایی دانایی، بیداری و آگاهی است و آن گونه که به حکم تغییر، طبیعت، خلعت دیگری بر تن می کند، انسان نیز به پشتوانه درک و تعقل خدادادی، به تأسی از پویش طبیعت، خود را به خلعت بینش و دانایی می آراید تا فرجام این مضمون که "علم آگاهی است و جهل ، گمراهی " به سرمنزل مقصود رهنمون شود. نشاط پویایی خواهد بود اگر بهار دانش را همیشه در وجود خود باور کنیم .

بی شک آفرینش انسان و جهان پیرامون او، سرشار از رمز و رازی است پیدا و پنهان، که حضرت حق در پهنای کائنات به ودیعه نهاده است تا بشر را به واسطه ضمیر کنکاشگر خود، به تدبیر و تفکر رهنمون سازد و این سان حلاوت یافته ها ، او را سرآمد خلایق و انسان خردمند سازد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال که به عنوان عضوی از خانواده بزرگ دانشگاهی کشور، سعی در شکوفایی استعدادهای جوانان در راستای اعتلای دانش و آگاهی پویا نموده است، اطمینان دارد تا این سرآغازین بهار، شور و شعف مضاعفی به سبب ساخت وتکمیل بیش از 50 هزار متر مربع از فضاهای آموزشی و پژوهشی واحد را در بزرگترین آزمایشگاه کشور و دانشکده فنی و مهندسی واحد تهران شمال به سرانجام برساند.

قدر مسلم بسترها برای دانش اندوزی و خرد ورزی فراهم شده است و این رسالتی بی پیرایه بر ذمه ما است تا هدفمند و همسو با گذر پرشتاب دانش و فناوری، برای آموزشی اثر بخش، پژوهشی علم آفرین و فرهنگ تعالی بخش ایفای وظیفه نمائیم، چرا که عزتی مستمر و اقتداری شکوهمند، به همت رفیع آینده سازان گره خورده است، تا ایرانِ جاودان را سرافراز و سربلند سازیم.

از آستان پاک حضرت احدیت، سلامت و بهروزی تمامی همکاران پرتلاش خود را در حوزه های مختلف دانشگاه و توفیق خدمت به جویندگان دانش را خواهانم.

علی محمد صفانیا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

20101

کد خبر: 678794

وب گردی

وب گردی