فریبا: پرسپولیس مدعی قهرمانی است/ هیچ بازیکنی در لیگ برتر بدون درد بازی نمی کند

مربی تیم استقلال تهران گفت: به نظر من پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی جز مدعیان قهرمانی لیگ شانزدهم هستند.

بهتاش فریبا در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: من همیشه به ذوب آهن به چشم تیم نایب قهرمانی لیگ آسیا نگاه می کنم. این تیم مربی باهوشی دارد و بازیکنان جوانی در این فصل به ذوب آهن ملحق شدند که جوان و آینده دار هستند. البته نه تنها بازی با ذوب آهن بلکه تمام بازی ها برای استقلال سخت است.

وی افزود: من و عبداللهی برای کمک به استقلال آمده ایم و پس از سالیان سال مجددا در کنار یکدیگر روی نیمکت استقلال می نشینیم. این تیم در آینده ای نزدیک به هماهنگی کامل می رسد و جزو یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: کاوه رضایی برای حضور در بازی با ذوب آهن مشکلی ندارد و به قول نصرالله عبداللهی هیچ بازیکنی نیست که در فوتبال درد نکشیده باشد و کاوه رضایی هم جزو همان بازیکنان است.

فریبا اظهار داشت: به نظر من از الان نمی توان تیمی را مدعی قهرمانی لیگ شانزدهم دانست. در حال حاضر امتیاز تیم های بالای جدولی نزدیک به هم است و فرصت برای تیم های پایین جدول هم برای به دست آوردن امتیازات زیاد است. اما براساس روند عملکرد تیم ها در شش هفته اخیر می توان پرسپولیس، تراکتور و سپاهان را جزو مدعیان قهرمانی دانست.

605/602

کد خبر: 679118

وب گردی

وب گردی