شمخانی:صلح طلبی ملت ایران به معنای ظلم پذیری نیست

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ما همیشه ملت صلح طلبی بوده و هستیم، تصریح کرد: اما این به معنای ظلم پذیری نیست و پاسخ هر متجاوزی را با قدرت خواهیم داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، علی شمخانی عصر سه شنبه این مطلب را همزمان با عید سعید غدیر خم و در جریان بازدید از نمایشگاه هنر برای صلح که در خانه هنرمندان ایران برپاشده است، اعلام کرد.
وی افزود، باید اهالی فرهنگ و هنر با استفاده از ابزارهای مختلف و ظرفیت های این حوزه موضوع مهم صلح پذیر بودن و عدم ظلم پذیری ملت ایران را در آثار خود مورد توجه و اهتمام قرار دهند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور پس از رونمایی و اجرای ارکستر و گروه کر خانه هنرمندان ایران از دو نمایشگاه هنر برای صلح و نمایشگاه آثار هنرمندان جانباز و ایثارگر در خانه هنرمندان ایران بازدید کرد.

** پاسخ هر متجاوزی را با قدرت خواهیم داد
شمخانی تاکید کرد: ما هیچ گاه قصد تجاوز نداشته ایم اما پاسخ هر متجاوزی را با قدرت خواهیم داد، این مهم در بخش فرهنگی و هنری بر عهده هنرمندان است.
به گفته دبیر شورای عالی امنیت ملی جنگ خوب نیست ولی دفاع کردن در هر حالی نیاز است.
آیین رونمایی از ارکستر و کروه کر موسیقی عصر سه شنبه 30 شهریور در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر با حضور سرلشکر علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، محمد سریر رئیس شورای عالی خانه هنرمندان ایران، مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر به ویژه دوستداران موسیقی برگزار شد.

201/201

کد خبر: 679284

وب گردی

وب گردی