سپاهان یک_  پرسپولیس3 / رستگاری در اصفهان

پرسپولیس بزرگترین دستاورد فصل خود را با شکست طلسم عدم پیروزی در اصفهان و فولادشهر با یک برتری یک طرفه مقابل شاگردان ویسی کسب کرد تا بار دیگر مدعی اول قهرمانی باشد.

به گزارش ایسکانیوز، در روز بازگشت وحید امیری به ترکیب اصلی سرخپوشان، این مهدی طارمی بود که بار دیگر در نقش گلزن اول تیمش ظاهر شد و دو گل دیدنی برای بازگشت سرخپوشان به اوج و جمع مدعیان به ثبت رساند. بهترین گلزن و پاسور فصل گذشته لیگ برتر در این دیدار آتش بازی خود را با سه گلی که به نام پرسپولیس کردند تکمیل کردند تا برانکو خوشحال ترین مرد در فولادشهر لقب گیرد.

پرسپولیس بعد از سال ها در اصفهان و فولادشهر موفق به پیروزی شد تا یکی از جدی ترین رقبای خود را در زمین خانگی شان شکست دهد. انتقام پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ از عبدالله ویسی که در فصل گذشته قهرمانی را از این تیم گرفته بود نیز به بهترین شکل توسط سرمربی این تیم اجرا شد.

بهترین بازیکن

در روز بد سپاهانی ها، بازیکنان پرسپولیس به بهترین نحو جریان بازی را به سود خود اداره کردند. مهدی طارمی که این روزها فشار زیادی را تحمل می کند بازگشتی فوق العاده داشت و با دو گل دیدنی برتری را به اردوی پرسپولیس آورد تا بار دیگر به جمع مدعیان آقای گلی بازگردد. حسین ماهینی در خط دفاع و امید عالیشاه و وحید امیری نیز سطح بالایی از خود در این بازی به نمایش گذاشتند تا سرخ ها بعد از مدت ها کیفیت قابل قبولی از خود ارائه دهند.

603/602

کد خبر: 679625

وب گردی

وب گردی