ارتقا چشمگیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در تولید علم

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از رشد چشم‎گیر مقالات و ارتقاء رتبه تولید علم این واحد دانشگاهی در سطح ملی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، احمد مهربان رسیدن به مطالبات مقام معظم رهبری در راستای تولید علم و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه فعالیت‎های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برشمرد و بیان کرد: بر اساس آخرین نتایج دریافت شده از سایت CIVILICA تعداد مقالات تولیدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در سال 94 بیش از 1400 مقاله بوده است.

معاون پژوهشی واحد زاهدان گفت: با توجه به رشد و سرعت بسیار بالای تولید علم در سطح بین‎الملل، ایران اسلامی با داشتن پتانسیل‎های بالای علمی و محیطی باید گوی سبقت را ربوده و خانوادهی بزرگ و توانمند دانشگاه تلاش بیشتری در این راستا داشته باشد.

این مسئول رتبه تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان را در کل کشور 86 عنوان و با بیان اینکه استفاده و بهره‎برداری از از برنامه مدون و جامع در حوزه‎ی پژوهشی و تأکید فراوان بر کیفیت طرح‎ها، تحقیقات و فعالیت‎های پژوهشی از جمله عوامل دست‎یابی به موفقیت در حوزه تولید علم است، افزود: واحد زاهدان با رشد چشم‎گیری موفق به کسب رتبه 35 تولید علم در سطح دانشگاه‏های آزاد اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه علم، پژوهش و فناوری می‌تواند بستر پیشرفت و ارتقای سایر بخشها از جمله صنعت و تولید را بیش از پیش در کشور فراهم کند، آمار همکاری پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان را در تولید مقالات تشریح و عنوان کرد: بر اساس آمار بدست آمده از سایت CIVILICA تعداد 1087 مقاله، به عنوان نویسنده اول، 725 مقاله، نویسنده دوم، 389 مقاله، نویسنده سوم و بیش از 110 مقاله نویسنده چهارم، از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بوده است.

101

کد خبر: 680116

وب گردی

وب گردی