دست نشان: بایدبه کی روش و تیم ملی کمک کنیم/ هدفمان ماندن در لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هدف اصلی ما در لیگ برتر حفظ سهمیه و صعود و عدم صعود به لیگ دسته یک است.

نادر دست نشان در گفت وگو با ایسکانیوز گفت: در بازی با پدیده می توانستیم سه امتیاز به دست بیاوریم، حقمان پیروزی بود اما در عرض سه دقیقه خودمان باعث شدیم تا بازی به تساوی کشیده شود. البته ما نخواستیم مقابل پدیده ضدفوتبال بازی کنیم و به همین خاطر با بی توجهی بازیکنان در دقایق پایانی دو گل دریافت کردیم و یک امتیاز به دست آوردیم.


وی افزود: در بازی با پدیده کار را تمام شده می دانستیم و به خاطر فشاری که به حکیم نثاری وارد شده بود او را از بازی بیرون آوردند و یک جوان 21 ساله را به میدان فرستادند. همین بازیکن یک پنالتی به پدیده داد اما خوشبختانه توپ مشهدی ها وارد دروازه ما نشد. من از تصمیمی که گرفتم خوشحالم و درتیمم به بازیکنان جوان بها می دهم.


دست نشان ادامه داد: تیم نفت برای رسیدن به رتبه چهار جدول روند سختی را پشت سر گذاشت. ما ابتدا پیش از شروع فصل برنامه ریزی کردیم که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. اما با توجه به شرایطمان در جدول بتوانیم دهم هم بشویم برای ما خوب است. نفت باید در بازی هایی که پیش رو دارد امتیازات را به درستی جمع آوری کند و مقابل رقیبان بزرگ بتواند خودی نشان دهد.


سرمربی تیم نفت آبادان تاکید کرد: از دودریچه باید به تعطیلی لیگ نگاه کرد، یک صعود به جام جهانی و خوشحال شدن دل مردم اولین هدف ما باید باشد و باید به کی روش و فدراسیون احترام بگذاریم و به آنها کمک کنیم. دریچه دوم این است که تیم های لیگ برتری که در کورس قرار دارند از تعطیلی لیگ ضربه می خورند و این منظم نبودن بازی های لیگ امسال بیشتر خواهد بود.

602/603

کد خبر: 680150

وب گردی

وب گردی