دیداردانشگاهیان واحد بندرعباس  با خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس

مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده های جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش ایسکانیوز، معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بندرعباس در این دیدار با گرامی داشت سالروز هشت سال دفاع مقدس ، یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ، جانبازان و رزمندگان اسلام را گرامی داشت و گفت: رشادت ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، درس ایستادگی و شهادت را به ما آموخت وانقلاب اسلامی را با راه و نام "امام راحل(ره) "به دنیا معرفی کرد.

داود افخمی تبا، هفته دفاع مقدس را به عنوان نماد مقاومت و ایثار معرفی کرد و گفت : پیروزی انقلاب اسلامی باشعار وحدت کلمه، ازجان گذشتگی و رشادت به پیروزی رسیـد و در طول دوران دفاع مقدس نیز همه اقشار مردم با هر دین و مذهب با همین" وحدت کلمه "برای دفاع از انقلاب، کشور و ناموس خود به جبهه ها شتافتند و با جان و دل از انقلاب دفاع کردند.

وی افزوود: باید با منویات مقام معظم رهبری حرکت رو به رشد خود را دنبال کنیم و در سایه اتحاد، همدلی و همراهی تحت لوای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از مقدسات دین اسلام دفاع نماییم.

افخمی یادآوری کرد که انقلاب ما باید الگوی جهانیان باشد و با آگاهی دادن به کشورهای خاورمیانه به خصوص کشورهای همسایه خطر اختلاف افکنی شیعه و سنتی را بوسیله دشمنان به طور مستمربه آنان یادآور کنیم و نگذاریم که این اتحاد و همدلی با تئطئه دشمنان به نتیجه بنشیند.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد بندرعباس نیز با گرامی داشت این ایام، شهدا را وارثان اصلی این انقلاب خواند و گفت : این انقلاب ادامه دهنده راه اسلام است تا بتواند در سایه وحدت و همدلی همه مسلمانان جهان را در زیر یک چتر گرد هم آورد.

حجت الاسلام حسن زارعی ادامه راه شهدا را از وظایف مهم دانشگاه ها خواند و افزود : دانشگاه ها باید به عنوان عناصر خلاق ، خوش فکر و اندیشمند در تبیین و انتشار افکار و اندیشه های شهدا نقش به سزایی ایفا کنند .

این دیدار که به همت معاونت دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی واحد بندرعباس ترتیب داده شده بود مسئولان دانشگاهی با چند خانواده شهید و جانباز دیدار و گفتگو کردند.

کد خبر: 680302

وب گردی

وب گردی