مدارس تحت پوشش سما مشهد به 15 مدرسه افزایش می‌یابد

مراسم زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس سما مشهد ، صبح امروز با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در دبیرستان دوره دوم دخترانه سما(4) برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوزا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مراسم زنگ مهر که در مدارس سما مشهد طنین‌انداز شد، با تبریک سال جدید تحصیلی به دانش آموزان و معلمان، ماه مهر را تولدی دیگر برای کسب علم و دانش دانست و گفت: «باید برای نعمت سلامتی وخردورزی دوباره، شکرگزار خداوند متعال باشیم.»

دکتر عباس شیخ الاسلامی بابیان اینکه عمر محدود انسان به سرعت می‌گذرد بر استفاده از این دوران طلایی در راستای کسب علم و دانش تاکید کرد.

وی به دانش آموزان توصیه کرد: «قدر دوستی‌ها، رفاقت‌ها و خاطرات خوش این دوران را با دوستان خود بدانند و با تلاش و کوشش در راستای ارتقای علمی خود قدم بردارند.»

معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما مشهد نیز با تبریک سال جدید تحصیلی به دانش آموزان و معلمان، از اخذ مجوز و راه اندازی یک مدرسه دیگر در سما مشهد خبر داد و گفت: «ما از طریق طرح خرید خدمات آموزشی آموزش و پرورش، موفق به اخذ مجوز یک مدرسه ابتدایی دخترانه با 800 دانش آموز در ناحیه 7 شدیم که تحت نظارت مرکز آموزشی و فرهنگی سما مشهد فعالیت خواهد کرد و با راه اندازی این مدرسه تعداد مدارس تحت پوشش مرکز سما مشهد به 15 مدرسه افزایش می‌یابد.»

دکتر محمدرضا ناصری خطاب به دانش آموزان افزود: «شما خودتان را نباید دست کم بگیرید. شما آدم‌های بسیار بزرگی هستید. آدمهای موفق از همین مدارس شروع و با اعتماد به نفس و خودباوری به قله های موفقیت دست پیدا کردند.»

وی ابراز امیدواری کرد که با شروع سال تحصیلی جدید، آغازی نو در فکر و اندیشه ما شکل بگیرد و تلاش بیشتری نسبت به سال‌های گذشته از خود نشان دهیم.

در این مراسم اشرف علی پور مدیر دبیرستان دوره دوم دخترانه سما (4) نیز گزارشی از تاریخچه راه اندازی و موفقیت های دانش‌آموزان دبیرستان در زمینه‌های مختلف در سطح استان ارائه کرد.

101

کد خبر: 680308

وب گردی

وب گردی