بازدید جوان‌پور از طرح‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی به همراه معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه از محوطه و طرح‌های عمرانی در حال احداث این واحد دانشگاهی بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مهندس کیوان فرزاد معاون عمرانی واحد ارومیه در گزارشی از عملکرد این معاونت ،تکمیل پروژه خوابگاه دختران ،ایجاد محوطه فضای سبز برای خوابگاه و تکمیل پارکینگ واحد ارومیه را از جمله اقدامات معاونت عمرانی عنوان کرد.

دکتر عزیز جوان‌پور در بازدید از محوطه و پارکینگ و خوابگاه دخترانه واحد ارومیه با قدردانی و تشکر از معاونت عمران واحد ارومیه بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد.

ساماندهی اطراف محوطه دانشگاه و پایان طرح‌های زیرساختی واحد ارومیه از دیگر مواردی بود که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه از آن بازدید کرد و پایان این پروژه ها را از اولویت‌های دانشگاه دانست.

جوان‌پور احداث گلخانه در واحد ارومیه و کشت میوه‌های فصلی استان در آن را یک طرح کم نظیر در کشور بیان کرد و افزود: «از جمله اقدامات ایجاد درآمدهای غیرشهریه ای استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در استان است و واحد ارومیه با این اقدام گامی در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد درآمد غیر شهریه ای برداشت.»

جوان‌پور در این بازدید از زحمات و تلاش‌های عوامل اجرایی معاونت عمرانی تشکر کرد.

101

کد خبر: 680312

وب گردی

وب گردی