بوندسلیگای آلمان؛ هامبورگ برابر بایرن مونیخ یک دقیقه کم آورد

تیم فوتبال هامبورگ امروز(شنبه) و در ادامه برگزاری رقابت های هفته پنجم بوندسلیگا و درحالیکه می رفت نوار پیروزی های تیم بایرن مونیخ را قطع کند با گلی که کیمیچ در دقیقه 89 درون دروازه این تیم جای داد، شکست خورد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، بازیکنان تیم بایرن مونیخ صدرنشنین بوندسلیگا که امروز برای برپایی دیدار به شهر بندری هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان رفته بودند با یک گل قدیمی ترین تیم این شهر را از پیش رو برداشته و به خانه بازگشتند.
در این دیدار که درورزشگاه فولکس پارک برگزار شد شاگردان کارلو آنجلوتی که دراین فصل از رقابت های بوندسلیگا به حریفان خود باج نداده بودند برابر یکی از تیم های قدیمی و بزرگ آلمان که البته در این فصل روزگار خوبی را سپری نمی کند و در انتهای جدول رده بندی این رقابت هاست قرارگرفته و موفق به پیروزی شدند هرچند باواریایی ها برای کسب این نتیجه تا دقیقه 89 صبر کردند اما همچنان روند پیروزی های متوالی شان را ادامه دادند.
این درحالی است که بایرن مونیخ همچون بازی های گذشته خود در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا، در این دیدار نیز بیشتر از حریف صاحب توپ و میدان بودند و ابتکار عمل را در دست داشتند؛تلاش آنان سرانجام یک بار نتیجه داد و در دقیقه 89 گل برتری خود را درون دروازه هامبورگ جای دادند و هر سه امتیاز این دیدار را نیز از آن خود کردند و با 15 امتیاز به تنهایی درصدر جدول رده این لیگ قرارگرفته و دراین عنوان باقی ماندند.
تنها گل بایرن مونیخ در این دیدار را جاشوا کیمیچ درون دروازه حریف جای داد و شادمانی را به اردوی تیمش آورد.
ترکیب تیم بایرن مونیخ:
مانوئل نویر،متس هوملز(جرمی بواتنگ)،خاوی مارتینز،دوید آلبا،فیلیپ لام،تیاگو آلکانترا،رناتو سانچز(آرتول ویدال)،جاشوا کیمیچ،روبرتو لواندوفسکی،کینگس لی کومان(فرانک ریبری)،توماس مولر
درسایر دیدارهای همزمان بوندس لیگا این نتایج بدست آمد:
فرانکفورت 3 – هرتابرلین 3
آگزبورگ یک – دارمشتات صفر
ماینتس 2 – بایرلورکوزن3
مونشن گلادباخ 2 – اینگول اشتات صفر
روز گذشته و در نخستین دیدار این هفته تیم دورتموند با نتیجه 3 بر یک فرایبورگ را از پیش رو برداشت.
در آخرین دیدار امروز(شنبه)نیز تیم وردربرمن تا ساعتی دیگر برابر وولفسبورگ قرار می گیرد.
602/702

کد خبر: 680411

وب گردی

وب گردی