حوادث منا  نشان داد این قبیله لیاقت مدیریت خانه خدا را ندارند

حجت الاسلام شیخ عبد الحسین معزی نماینده ولی فقیه در مراسم گردهمایی بسیجی دیروز امدادگر امروز گفت: ما همواره مدیون فداکاری جانبازی ها و شهدا هستیم اگر از ابتدای اسلام این شهدا نبودند یقین بدانید راه به جایی نمی بردیم.

نیوشا یعقوبی - او در این مراسم که با هدف تقدیر از فعالان دفاع مقدس در سالن اجتماعات سالن هلال احمر برگزار شد گفت: اگر خداوند دل مجاهدان که فضیلت و برتریشان بر همگان ثابت شده بود را روشن نمی کرد راه به جایی نمی بردیم . اگر حرکت امام حسین و یارانشان نبود یقینا اسلام از بین رفته بود حرکت انقلاب اسلامی هم در همین راستا است افراد در جنگ تحمیلی جانشان را کف دستشان گرفتند و برای زنده نگه داشتن اسلام جنگیدند.
او افزود: در طول حکومت آل سعود فجایع بسیاری رخ داد در سال 54 اتش سوزی در منا رخ داد که بسیاری شهید شدند در طول 40 سال گذشته تا کنون حوادث بسیاری رخ داد در سال 2006 در پل رمی جمرات 400 نفر شهید شدند همچنین در سال گذشته فاجعه منا رخ داد .این حوادث نشان داد این قبیله لیاقت مدیریت خانه خدا را ندارند زیرا این مکان خانه مقدسی برای تمامی انسان هاست که به آن سمت نماز می خوانند.
معزی گفت: سال گذشته خون بار ترین حادثه بود که بر اثر تصمیم گیری ناآگاهانه و بی درایتی رخ داد که انها راه را مسدود کنند و نتیجه رخ دادن این فاجعه بود. این شهدا مهاجر الی الله بودند و به سمت خداوند هجرت کردند و به قدری بزرگوار هستند که اجر و ویژگی خاصی نزد خدا دارند. همگی ما مهمان خدا هستیم و این افراد مهمانان ویژه خداوند بودند و باید از امنیت جان و مال برخوردار باشند وباید نهایت تلاش انجام شود تا خدمات لازم به این افراد انجام شود.

105/106

کد خبر: 680481

وب گردی

وب گردی