زنگ آغاز سال تحصیلی در مدرسه دخترانه هوشمند سما به صدا درآمد

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و با حضور دکتر سید حسین ابراهیمیان سرپرست واحدقائم شهر و مسئولین شهرستان و خانواده ها در مدرسه دخترانه هوشمند سما مراسمی برگزار شد و زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته شد.

به گزارش ایسکانیوز، سید حسین ابراهیمیان رییس واحد قائم شهر، در جمع دانش آموزان آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت و هفته دفاع مقدس را گرامیداشت.

وی بااشاره به فرمایش امام حسین(ع) خطاب به والدین در ارتباط با فرزندان و تربیت آنهامطالبی بیان کرد.

ابراهیمیان اولین اصل تربیت فرزند را آشنا کردن کودکان با سردی و گرمی ،شیرینی وتلخی زندگی عنوان کرد و گفت: در دل فرزندان خود محبت خداوند ،پیامبر خدا و اهل بیت (ع)راقرار دهید و با این کار آینده آنها را تضمین کنید.

وی یکسان رفتار کردن والدین نسبت به فرزندان خود و خجالتی بار نیاوردن آنها را از دیگر موارد تربیتی از سوی امام حسین (ع) عنوان کرد واز والدین خواست تا در حضور فرزندان خود هیچگاه با یکدیگر بحث وجدل نکنند.

سرپرست واحدقائم شهر مهمترین راز موفقیت دانش آموزان را خوب درس خواندن دانست و گفت: آنچه دانش آموزان را موفق می کند مطیع حرف والدین و آموزگار خود بودن است.

ابراهیمیان خطاب به معلمان و مسئولان گفت: هیچ امانتی درعالم آفرینش برتر وبالاتر از نونهالان و تربیت صحیح آنها نیست و تأکید کرد باید برای هدایت و تربیت دانش آموزان تلاش و نسل بسیار موفقی را برای آینده کشورمان بسازید.

101

کد خبر: 680629

وب گردی

وب گردی