غبارروبی  و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه اسلامی امیدیه 

آئین غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه  به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور رئیس، اساتید و جمعی از کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، اسدالله جوع عطابیرمی رئیس این دانشگاه در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و اشاره به سالروز شکست حصر آبادان گفت: هفته دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد، تاریخ هشت ساله دفاع مقدس پر از عشق و ایثار و مقاومت است. دفاع امت اسلامی ایران در برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام، در تاریخ افتخارآفرینی مبارزات حق‏ طلبانه یک ملت سترگ، فروزان خواهد بود و پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود، در سایه هدایت‏ های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت که باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت‏های آرمانگرا و ایدئولوژی شد.
رئیس واحد امیدیه ضمن گرامیداشت یاد شهدا وامام شهدا وهمه رزمندگان عزیز که در هشت سال دفاع مقدس برای کشورواسلام عزیز غرورآفرینی کردند افزود: دفاع مقدس ما در زمینه ‏های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و... توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند و تحلیل‏ های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد. این حادثه عظیم، بی‏ شک در یاد ملت بزرگ ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه ‏آفرینی را در نسل‏های بعد بر جای خواهد گذاشت.
گفتنی است روز گذشته نیز با حضور جمعی از مسئولین شهر از کارکنان و اساتید ایثارگر این دانشگاه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

101

کد خبر: 680868

وب گردی

وب گردی