هاشمی: کوهیان به تیم دانشگاه آزاد اسلامی کمک می کند/ بدون حدادی و ساهاکیان هم قهرمان می شدیم

سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال گفت: می توانستیم در مسابقات چلنج آسیا به حدادی و ساهاکیان استراحت دهیم.

مصطفی هاشمی در گفتگو با ایسکانیوز گفت: طی مذاکراتی که با مسوولان ورزش دانشگاه آزاد اسلامی داشته ام برای هدایت تیم به توافق نرسیده ام و فرزاد کوهیان را به دکتر دادگان پیشنهاد دادم و از قابلیت های این مربی باخبر بودم و برای تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی آرزوی موفقیت می کنم.


وی با اشاره به حضور حامد حدادی و اوشین ساهاکیان در مسابقات چلنج آسیا گفت: در این مسابقات می توانستیم به حامد حدادی و ساهاکیان استراحت دهیم چون این بازیکنان که تشکیل دهنده تیم ملی ایران هستند می توانستند به راحتی قهرمان شوند. البته حضور این دو ملی پوش کمک شایانی به تیم ملی بسکتبال کرد. این بازیکنان جوانی که در تیم حضور دارند پتانسیل زیادی دارند.


هاشمی ادامه داد: می توانستیم در مسابقات لیگ قهرمانان جهان عنوان اولین را کسب کنیم و از نظر اقتصادی و بازاریابی خودمان را ارتقا دهیم. تیم ملی ایران شایستگی قهرمانی را در مسابقات چین داشت اما متاسفانه در این مسابقات سوم شدیم.


سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال خاطرنشان کرد: به جای این که دنبال علت اصلی ناکامی در مسابقات جهانی باشیم قدرت تیم چین را زیاد کردیم و بر روی ناکامی مان در این رقابت ها سرپوش گذاشتیم. از خود سوال نکردیم که چرا در این مسابقات اول نشده ایم و به دنبال توجیه بودیم اما در کل به نظرم تیم ملی با جوانان شایسته ای که دارد می تواند بهترین جایگاه در بسکتبال را کسب کند.

602/603

کد خبر: 680922

وب گردی

وب گردی