میناوند:  می خواهند برای رضاییان حاشیه درست کنند/ پرسپولیس مدعی قهرمانی است

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: با رضاییان تماس گرفته و او را دعوت به آرامش کردم.

مهرداد میناوند در گفت وگو با ایسکانیوز گفت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و تمرینات بدن سازی را با قدرت انجام داده و تاکنون نشان داده مدعی قهرمانی است. البته وقفه هایی که در لیگ به خاطر بازی های تیم ملی به وجود آمده به سرخ پوشان ضرر خواهد زد.


وی افزود: پرسپولیس باید در چهار جبهه بجنگد و در این بین، شش ملی پوش دارد که از تیم جدا شده و به تیم ملی ملحق شده اند این امر باعث می شود تا بازیکنان تیم پس از بازگشت دچار خستگی شوند.


میناوند ادامه داد: حضور کی روش را به فال نیک می گیریم و با تصمیمات او موافقم اما در همه جای دنیا بازیکنان تیم ملی 48 ساعت قبل در اختیار تیم ملی قرار می گیرند اما درایران تمرینات تیم، بازی های باشگاهی را نزدیک به سه هفته تعطیل می کند. تجربه نشان داده هر زمان که تیم های باشگاهی عملرد خوبی داشته اند تیم ملی هم پرقدرت است.


بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس با حفظ اسکلت بندی فصل خود نشان داده که جزو مدعیان اصلی قهرمانی است البته نباید به جایگاه استفلال هم نگاه کنیم چون این تیم می تواند مدعیان اصلی باشد. به نظرم تراکتور و نفت هم تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته اند و جایگاه مناسبی در جدول دارند.


او خاطرنشان کرد: رضاییان دیر به تمرینات پرسپولیس اضافه شد و ماهینی هم در پست خود عملکرد چشم گیری داشت همانطور که گفتم پرسپولیس باید در چهار جبهه شرکت کند و این مستلزم حضور بازیکنان محکم است. در تماسی که با رضاییان داشتم نکاتی را به او گوشزد کردم. چون می خواهند برای او حاشیه درست کنند و به همین خاطر او را دعوت به آرامش کردم. مطمئن باشید رضاییان به موقع به تیم پرسپولیس اضافه می شود.

602/603

کد خبر: 680937

وب گردی

وب گردی