درخشان: پایین آمدن کیفیت سطح لیگ برتر به قیمت پیشرفت در عرصه ملی

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چشم امید همه به تیم ملی است باید آن ها هم نتیجه خوبی کسب کنند

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص تعطیلات لیگ برتر به خاطر اردوهای تیم ملی گفت: همه این ها به برنامه ریزی های قبلی برمی گررد، برنامه هایی که شاید اشتباه باشد ولی در راستای پیشرفت فوتبال ملی ارائه می شود و الان اعتراض کاری از پیش نمی برد. این اتفاق افتاده، برنامه اردو های تیم ملی داده شده و اجرا می شود. تیم ها و باشگاه ها از این موضوع ضربه های زیادی می خورند اما باید به خاطر پیشرفت ملی تحمل کرد.

وی ادامه داد: روند رو به رشد ورزش ملی خیلی برای ما ارزشمند است و در این زمینه به نحوی باید کیفیت لیگ برترمان را فدای آن کنیم. سرمربیان و باشگاه ها هم باید این را بپذیرند و برای صعود تیم ملی کمک کنند، چون الان دیگر نمی شود چیزی را عوض کرد؛ من فکر می کنم بهترین زمان برای مربیان حالا باشد، آن ها با اردو ها و بازی های تدارکاتی که می توانند در این تعطیلات داشته باشند می توانند تیم شان را منسجم تر کنند و با آمادگی بهتری برای ادامه رقابت ها پا به میدان بگذارند.

درخشان افزود: البته قابل به ذکر است چشم امید همه به تیم ملی است باید آن ها هم نتیجه خوبی کسب کنند، چرا که اگر قرار است ما لیگ برترمان را فدای تیم ملی کنیم، انتظار های زیادی هم ار آن ها داریم. پایین آمدن کیفیت سطح لیگ برتر به قیمت پیشرفت در عرصه ملی با ارزش است و اگر در تیم ملی در رقابت های مختلف نتایج خوب بگیرد و صعود کند همه این حاشیه ها و انتقادات به پایان می رسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس نیز در مورد ارتش برانکو و عملکردشان عنوان کرد: خداروشکر پرسپولیس فصل خوبی را شروع کرده است و تا به اینجای کار عملکرد خوبی داشته است. تیمی به دور از حاشیه و با تکنیک و تمرکز بالا می تواند خیلی ارزشمند باشد.برانکو سرمربی با تجربه و موفقی است، شاید برای این حرف زود باشد اما اگر این تیم با همین روش شرایط پیش برود قطعاً قهرمان لیگ شانزدهم خواهد شد.

604/602

کد خبر: 681374

وب گردی

وب گردی