کاندیدای اصلاح طلبان کسی جز آقای روحانی نخواهد بود/ عملکرد دولت احمدی نژاد قابل دفاع نبود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی می گوید: نصیحت رهبری به احمدی نژاد اتمام حجت و خیرخواهانه بود.

محمدعلی وکیلی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در درس خارج فقه به رئیس جمهور سابق برای عدم ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری آینده خاطرنشان کرد: من چندی پیش در مقاله ای نوشتم که بازنده بازی های احمدی نژاد اصولگرایان هستند چراکه بودن احمدی نژاد می توانست به نفع جریان اصلاح طلبی تمام شود اما عملکرد او قابل دفاع نیست.

وکیلی با اشاره به تحلیل خود از انتخابات 96 با وجود عدم نامزدی احمدی نژاد و برنامه اصلاح طلبان برای این انتخابات خاطرنشان کرد: تکلیف اصلاح طلبان روشن است چرا که کاندیدای آنان مشخص است و چون مردم گرایش اصلاح‌طلبی دارند، این کاندیدا قطعاً کسی جز آقای روحانی نخواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم خاطرنشان کرد: معتقدیم که اصولگرایان در پسااحمدی‌نژاد حول یک چهره سفید و معتدل به وحدت می رسند.

این عضو فراکسیون امید مجلس دهم افزود: ورود احمدی نژاد می توانست فضای سیاسی و اجتماعی جامعه را دو قطبی کند و تداعی کننده آن خاطرات عجیب و غریب شیوه حکمرانی در کشور باشد اما واقعیت این است که ظرفیت کشور دیگر آن شیوه را بر نمی تابد.

مدیر مسئول روزنامه ابتکار تصریح کرد: توصیه رهبری به احمدی نژاد ناصحانه و خیرخواهانه و در جهت منافع ملی بود و جامعه انتظار داشت که احمدی نژاد نیز ولایت پذیری خود را در اطاعت از این توصیه به نمایش بگذارد.

204/201

کد خبر: 682370

وب گردی

وب گردی