تهران- ایسکانیوز: نخستین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال ساحلی از روز گذشته با حضور 10 بازیکن در زمین های ساحلی چاپکسر آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط فدراسیون والیبال، نخستین اردوی تیم ملی والیبال ساحلی ایران روز گذشته (دوشنبه) در چاپکسر استان گیلان آغاز شد و به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت.

هدف از برگزاری این اردوی تیم ملی والیبال ساحلی بزرگسالان کسب آمادگی برای حضور شایسته در چهارمین دوره بازی های ساحلی آسیا است که از 23 آبان ماه در پوکت تایلند آغاز می شود.

همچنین آماده سازی تیم ملی والیبال ساحلی ایران برای کسب مجوز حضور در بازی های المپیک 2016 برزیل از دیگر اهداف اردوی تیم ملی والیبال ساحلی است.

عباس پورعسگری، پیام شعبان پور، روح اله صالحی نژاد، صابر هوشمند، بهنام توکلی، بهمن سالمی، آرش وکیلی، عبدالحامد میرزاعلی، عبدالخالق کرمی نژاد و ایمان کرمی نژاد 10 بازیکن شرکت کننده در این اردو هستند که حمید موحدی به عنوان سرمربی و کامران ذوقی (سرپرست) آنان را همراهی می کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی شاهد انگیزه بالای شاگردان خود در این اردو بوده است و در این باره می گوید:« بازیکنان تمرینات خود را از صبح روز گذشته آغاز کردند و انگیزه بسیار زیادی برای آموختن دارند.بازیکنان همه تقریبا جوان و از نظر فیزیک بدنی دارای ویژگی های مناسب برای این رشته ورزشی هستند.»

موحدی خبر از در نظر گرفتن تمرینات سخت برای شاگردانش می دهد و می گوید:« تمرینات سختی در انتظار ساحلی بازان است و توانایی آنان باید از نظر تکنیکی و تاکتیکی افزایش یابد تا برای مسابقات پیش رو آماده شوند. البته برای افزایش تجربه مسابقات آنان نیز برنامه ریزی کردیم تا با شرکت در مسابقات برون مرزی تجربه آنان افزایش یابد.»

تمرینات ساحلی بازان والیبالیست برای آماده سازی هر چه بهتر در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام می شود:« روزی دو نوبت صبح وعصر بازیکنان تمرین دارند که هر نوبت آن حدود سه ساعت است. اردوهای متعددی تا پایان سال برای آنان پیش بینی کردیم و بازیکنان نیز نخستین اردو را با انگیزه بسیار خوبی آغاز کردند که امیداوریم تا پایان اردوها این انگیزه تداوم یابد. انگیزه مهمترین عامل یادگیری است و کمک به اجرای خواسته های کادر فنی تیم ملی والیبال ساحلی می کند.»
کد خبر: 68263

وب گردی

وب گردی