شیوه های ابراز محبت و عذرخواهی در یک برنامه

برنامه «عصر خانواده» دوشنبه 12 مهرماه به موضوع شیوه های ابراز محبت و عذرخواهی در یک خانواده سالم می پردازد.

به گزارش ایسکانیوز، این برنامه با حضور طاهره کرمانی رنجبر؛ روانشناس با توجه به ویژگی های اعضای خانواده روش های ابراز محبت را با دو نگاه روانشناختی و دینی مورد توجه قرار می دهد. همچنین به ویژگی های یک عذرخواهی منطقی که در آن شان و مرتبت اشخاص حفظ شده و ضمن آن کدورت ها برطرف شوند، پرداخته می شود.
معرفی کتاب در حوزه مسائل تربیتی و کارشناسی آشپزی از دیگر بخش های این برنامه است که با اجرای محمودرضا قدیریان به روی آنتن می رود.
گفتنی است طبق یافته های کارشناسان در عصر فعلی کم رنگ شدن و یا حذف نقش خانواده در پاره ای از جوامع موجب آسیب به افراد و در نتیجه جامعه می شود، برنامه «عصر خانواده» با رویکرد بازخوانی سبک زندگی ایرانی- اسلامی به صورت تخصصی و با نگاهی خانواده محور به موضوعات پرداخته و لذت حضور در کانون خانواده و ارائه راهکارها و ایده‌های مناسب برای طرح الگوی خانواده مطلوب ایرانی ـ اسلامی را در دستور کار دارد.
«عصر خانواده» کاریست از گروه خانواده و فرهنگ به تهیه کنندگی علی اکبر کریمی و سحر رضوی و اجرای گیتی خامنه، سونیا پوریامین و محمود رضا قدیریان که با موضوعات و بخش های متنوعی از شنبه تا چهارشنبه ساعت30 :18 از شبکه دو سیما پخش می شود.

502502

کد خبر: 683202

وب گردی

وب گردی