منشور شهروندی تایید شده و منتظر دستور رییس جمهوری برای انتشار است

دستیار ویژه رئیس جمهوری در حقوق شهروندی گفت: منشور حقوق شهروندی توسط رئیس جمهوری تایید شده است و ما منتظر دستور هستیم تا آن را منتشر کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، الهام امین زاده روز سه شنبه در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم در تالار وحدت، در جمع خبرنگاران افزود: پس از تایید نهایی منشور توسط رئیس جمهوری، در دستور کار قرار خواهد گرفت.
منشور حقوق شهروندی اوایل ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی برای احترام به حقوق شهروندان تهیه و تدوین و ویرایش اولیه این منشور، همزمان با گزارش صد روزه رئیس جمهوری روی سایت نهاد ریاست جمهوری منتشر شد تا مردم و متخصصان درباره آن اظهارنظر کنند.
این منشور با معیارهای بین المللی و جهانی مطابقت دارد، همچنین الزامات قانون اساسی همچون رعایت حقوق اقلیت ها نیز در منشور حقوق شهروندی در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، وی در ادامه، نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: نمایشگاه توانسته بود تلاش های سه سال گذشته دولت را نشان دهد، همیشه جای اینگونه نمایشگاه ها در کشور خالی بوده و سعی داریم برای دستاورد و نتیجه هر وزارتخانه چنین برنامه هایی را اجرا کنیم و به هر وزارتخانه نمره دهیم.
امین زاده افزود: در این نمایشگاه بیشتر به مسائل اقتصادی توجه شد و جای اقدام ها و دستاوردهای حقوقی انجام شده دولت خالی بود.

202/602

کد خبر: 683567

وب گردی

وب گردی