سرپرست واحد بندرانزلی: دیدار با خانواده های شهدا عین عبادت و از مهمترین وظایف مسئولان است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به مناسبت هفته دفاع مقدس  با خانواده  شهیدان فرخ بیرامی و محمود فلاحتی دیدار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا اقدامی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: سرکشی و بازدید از خانواده های شهدا و جانبازان از مهمترین وظایف مسئولان است و از اینکه امروز در محضر این عزیزان هستیم به خود می بالیم.

وی جایگاه و مقام خانواده های شهدا را بسیار ارزشمند خوانده و تصریح کرد: خوشا به سعادت خانواده های شهدا که چنین فرزندانی تربیت نموده و آنها را تحویل جامعه دادند. دکتر اقدامی اضافه کرد: خوشبختانه امروز آحاد جامعه قدر و منزلت شهدا و خانواده های معظم آنان را کاملا دانسته و دیدار با خانواده های شهدا را عین عبادت می دانند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در ادامه تأکید کرد: همگی ما باید مدیون خون شهدا و رشادت و دلاورمردی های آنان باشیم و مسئولان موظفند با سرکشی از خانواده های شهدا از آنان دلجویی نمایند.

دکتر علیرضا اقدامی همچنین گفت: سایه خانواده های شهدا همیشه بالای سر مردم و مسئولان بوده و حضور آنان در جامعه از بزرگترین افتخارات کشور می باشد. وی شهادت را از زیباترین مرگ ها خواند و افزود: شهدا به وصال حق نائل آمدند و خوشا به سعادت آنان که مرگ عادی را تجربه نکرده و جانشان را در مسیر دفاع از حق و حقیقت فدا کردند.

دکتر اقدامی با بیان اینکه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی نیز خدمت به خانواده های شهدا را وظیفه خود می داند اظهار داشت: امنیت و اقتدار امروز کشور ما مدیون و مرهون خون شهدا و رشادت های آنان بوده و به واسطه همین رشادت و دلاورمردی هاست که امروز هیچ کشور و ابرقدرتی جرأت تجاوز و دست درازی به کشور ما را ندارد.
گفتنی است در پایان این دیدارسرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهیدان فرخ بیرامی و محمود فلاحتی قدردانی کرد.

101

کد خبر: 683579

وب گردی

وب گردی