تهران-ایسکانیوز: در جلسه ای كه در دفتر رياست واحد تهران شمال دكتر صفانيا تشكيل شد، با حضور دكتر علوی فاضل (معاونت سنجش و پذيرش)، دكتر شنگرفام (رييس مركز آزمون های استاندارد زبان)، دكتر شمس (رييس واحد جنوب) و درين وردين (مدير منطقه آيلتس در خاورميانه)، وضعيت برگزاری آزمون آيلتس در ايران مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.


در ابتدا اين جلسه دكتر صفانيا ضمن خيرمقدم به همه حضار، دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان يكی از موفق ترين دانشگاه های منطقه دانست و از اينكه آزمون های بين المللی توسط اين دانشگاه برگزار می گردد ابراز خرسندی كرد.


در ادامه اين جلسه دكتر علوی فاضل معاونت سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامی، از سياست های جديد دانشگاه صحبت كرد و خاطرنشان ساخت: دانشگاه آزاد اسلامی در پی آن است كه خود را با استانداردهای جهانی تطبيق دهد و بتواند به عنوان يكی از مهمترين مراكز آموزشی و علمی در جهان شناخته شود.


وی گفت: برگزاری آزمون آيلتس يكی از افتخارات و اعتبارات دانشگاه آزاد اسلامی است كه باعث می شود خيل عظيم علاقه مندان به اين آزمون بدون آنكه از كشور خارج شوند و هزينه اضافی پرداخت كنند، بتوانند در ايران و با فراهم بودن شرايط مناسب توسط دانشگاه آزاد اسلامی در اين آزمون شركت كنند. وي در ادامه افزود: ما در حال حاضر بطور ميانگين هر ماه دو آزمون در دو ماژول آكادميك و جنرال برگزار می كنيم كه اميدواريم بتوانيم برگزاری اين آزمون را علاوه بر سه شهرستان شيراز، رشت و كرمانشاه به ساير شهرستان ها گسترش دهيم تا داوطلبان ساير شهرستان ها هم بتوانند در شهر محل زندگی خود در اين آزمون شركت كنند.


دكتر علوی فاضل تأكيد كرد: برای ما اعتبار جهانی دانشگاه آزاد اسلامی مدنظر است و ما در آينده نزديك آزمون تافل (TOFEL) و GRE را نيز برگزار خواهيم كرد.


در ادامه اين جلسه درين وردين مديرمنطقه ای آيلتس گفت: برای ما هم باعث بسی خرسندی است كه نهادی همچون دانشگاه آزاد برگزار كننده آزمون آيلتس است و به سبب اعتبار پيشينه ی اين مركز، ما حساب ويژه ای روی اين دانشگاه باز كرده ايم و اميدواريم بتوانيم در آينده اين روابط را گسترش دهيم.

کد خبر: 68421

وب گردی

وب گردی