توجه به فرهنگ اسلامی و تعامل با نهادهای فرهنگی، اولویت‌ دانشگاه آزاد اسلامی

به مناسبت آغاز ماه محرم و سال تحصیلی جدید، جلسه هم اندیشی با حضور روحانیون و رئیس دانشگاه پردیس بندر خمیر در این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، رئیس پردیس بندر خمیر در این جلسه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، از آمادگی این مرکز دانشگاهی برای انجام فعالیت های فرهنگی گوناگون در کنار خدمات آموزشی و پژوهشی خبرداد.

محمدصالح امیری ضمن اینکه توجه به فرهنگ اسلامی را از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی دانست و بر تعامل هرچه بیشتر دانشگاه با نهادهای فرهنگی تاکید کرد افزود:«با توجه به همزمانی شروع دهه محرم با آغاز سال تحصیلی، حوزه ی فرهنگی ضمن افزایش مشارکت در مراسم عزاداری، برنامه های گوناگونی در این زمینه آماده نموده تا بتواند در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم این دهه، سهمی به سزا داشته باشد ».

رئیس پردیس بندر خمیر همدلی و تعامل سازنده مردم و مسئولان را یکی از دلایل مهم در پیشبرد برنامه های دانشگاه در این منطقه دانست و گفت:«با خواست مردم و همراهی مسئولان شهرستان موجب شده تا دانشگاه بتواند با آماده سازی زیرساختها و راه اندازی رشته های مورد نیاز منطقه، به تعهدات خود در برابر مطالبات مردم جامه عمل بپوشاند».

این مسئول با بیان اینکه پردیس بندرخمیر با 4 رشته و 125 دانشجو در سال 1390 آغاز به کار کرد گفت:«در طول این 5 سال با کمک مردم و مسئولان شهرستان بندرخمیر توانستیم رشد بسیار خوبی داشته باشیم و از لحاظ کیفی و کمی به جایگاه مطلوبی برسیم تا جایی که اکنون دارای بیش از 1000 دانشجو هستیم و تعداد رشته‌ها نیز به 26 رشته ارتقا یافت».

پردیس بندر خمیر در مساحتی بیش از2012 متر مربع، شامل 12 کلاس درس، 4 کارگاه، کتابخانه، سالن اجتماعات، نمازخانه و کافی نت تا پایان سال جاری، افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر: 684901

وب گردی

وب گردی