بارسلونا - دپورتیوو لاکرونیا؛ بازگشت مسی به نیوکمپ!

دو تیم بارسلونا و دپورتیوو لاکرونیا امروز (24مهرماه) از ساعت 17:45 در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می روند.

به گزارش ایسکانیوز، بارسلونا امروز(24 مهرماه) از ساعت 17:45 در نیوکمپ میزبان دپورتیوو لاکرونیا است تا بتواند فاصله دو امتیازی خود با دو غول شهر مادرید را در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی کاهش دهد.

بارسلونا در شرایطی پس از بازی های ملی میزبان لاکرونیا خواهد بود که در هفته هفتم با نتیجه 4-3 مغلوب سلتاویگو شد که گیلم بالاگ کارشناس اسکای اسپورتس دلیل آن را اشتباهات تاکتیکی لوئیز انریکه دانست اما تساوی رئال مادرید باعث شد تا فاصله امتیازی 4 امتیاز نگردد.

رئال مادرید در هفته هشتم لالیگا در ادامه سریال تساوی های خود در آخرین دیدار امروز میهمان رئال بتیس خواهد بود که ساعاتی قبل از آن اتلتیکو مادرید از گرانادا پذیرایی خواهد کرد.

** بارسلونا:

آبی اناری ها پس از بازی با لاکرونیا باید خود را برای حساس ترین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آماده کنند که در نیوکمپ میزبان منچستر سیتی و مربی اسبق خود پپ گواردیولا خواهند بود اما بعید به نظر می رسید که به این بهانه، انریکه به بهترین بازیکنانش استراحت دهد.

کاتالان ها دومین شکست خود را پس از باخت مقابل آلاوز متحمل شد تا شرایط ابتدای فصل جاری نشان دهد که فصل پیش رو قطعا فصلی متفاوت برای رقابت بر سر قهرمانی خواهد بود که در آن تیم هایی که برای قهرمانی رقابت می کنند، امتیازات بیشتری را نسبت به فصول قبل از دست خواهند داد.

بارسلونا در هفته نهم لالیگا میهمان والنسیا خواهد بود. بارسلونا در شرایطی میزبان لاکرونیا و منچستر سیتی است که در هر سه بازی خود قبل از بازی های ملی، مهمان بود.

با توجه به مصدومین جدیدی که بابت بازی های ملی روی دست انریکه اضافه شده اند، بارسلونا قطعا مجددا تغییراتی را در ترکیب خود و به ویژه دو مدافع کناری خواهد دید اما ساموئل اومتیتی به تمرینات و آمادگی کامل بازگشته است.

بنابراین انتظار می رود که تراشتگن در درون دروازه قرار بگیرد و مجددا زوج اومتیتی و پیکه را در قلب خط دفاع شاهد باشیم که با توجه به مصدومیت های جوردی آلبا و سرجی روبرتو، لوکاس دینیه و ویدال دو مدافع کناری باشند.

در خط هافبک نیز به احتمال زیاد و با توجه به شکست مقابل سلتاویگو، انریکه بوسکتس، اینیستا و راکیتیچ را در کنار یکدیگر قرار خواهد داد که باتوجه به آماده نبودن کامل لئو، احتمالا آردا توران یا رافینیا به همراه لوئیس سوارز و نیمار، مثلث تهاجمی را تشکیل دهند.

** دپورتیوو لاکرونیا:

رقیب روز شنبه بارسلونا هم اکنون با کسب 8 امتیاز از 7 دیدار در جایگاه 14 و هم امتیاز با دو تیم دیگر قرار دارد که نتیجه دیدار امروز می تواند رتبه آن ها را چند رده جابجا نماید.

لاکرونیا احتمالا با 5 مدافع در نیوکمپ با سیستم 1-4-5 بازی خواهد کرد که در آن لوکس درون دروازه حضور خواهد داشت. آریباس، آلبنتوسا و سیدنی سه مدافع میانی خواهند بود که لائوره و لوئیزینهو دو مدافع راست و چپ خواهند بود. در سیستم هافبک خطی نیز گاما، ماسکوئرا، بورگس و کولاک از راست به چپ حاضر خواهند بود که آندونه به عنوان تک مهاجم تیم بازی خواهد کرد.

در تیم لاکرونیا بعید به نظر می رسد که رایان بابل مهاجم سابق لیورپول علی رغم به ثمر رساندن گل دیرهنگام مقابل خیخون از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد. فایکال فجر نیز از محرومیت رهایی یافته اما این بازیکن مراکشی نیز شانسی برای حضور در ترکیب ثابت نخواهد داشت. وضعیت خوانفران نیز در دفاع راست در شک و تردید قرار دارد که احتمالا لائوره بازی خواهد کرد.

اکرونیا در هفته اول لالیگا مقابل ایبار به برتری 2-1 دست یافت و در هفته دوم در خانه بتیس با تساوی بدون گل متوقف شد و در هفته سوم در خانه مقابل بیلبائو شکست خورد. دپورتیوو در ادامه با تساوی مقابل آلاوز مقابل لگانس با نتیجه 2-1 شکست خورد و در هفته ششم با یک گل مغلوب اتلتیکو مادرید مغلوب گشت تا اینکه سرانجام در هفته هفتم لالیگا مجددا با نتیجه 2-1 این بار مقابل خیخون به برتری دست یافت.

** نتایج بازی های دو تیم مقابل یکدیگر:

** نتایج بازی های دو تیم در فصل جاری:

** وضعیت غایبین دو تیم:

بارسلونا: جوردی آلبا، یاسپر سیلسن و سرجی روبرتو در دسترس انریکه نیستند.

لاکرونیا: جوزلو در دسترس نیست و خوانفران نیز احتمالا به آمادگی کامل نرسیده است.

** نکات کلیدی:

به صورت میانگین بیش از 2.5 گل در 19 بازی از 23 بازی اخیر لالیگایی بارسلونا به ثمر رسیده است.

به صورت میانگین کمتر از 2.5 گل در 7 بازی اخیر خارج از خانه لالیگایی دپورتیوو لاکرونیا به ثمر رسیده است.

بارسلونا در 12 بازی اخیرش مقابل لاکرونیا در کلیه رقابت ها شکست نخورده است.

بارسلونا در 9 دیدار از 10 بازی خانگی اخیرش مقابل لاکرونیا در کلیه رقابت ها حداقل 2 گل را به ثمر رسانده است.

بارسلونا در 3 دیدار خارج از خانه اخیر لالیگایی خود در گلزنی ناکام بوده است.

لاکرونیا در 14 دیدار از 15 دیدار اخیر لالیگایی خارج از خانه خود موفق به کسی پیروزی نشده است.

**نکات آماری بازی:

** پیش بینی های هو اسکورد: بارسلونا 3-1 دپورتیوو لاکرونیا

** ترکیب احتمالی دو تیم:

604/601

کد خبر: 686164

وب گردی

وب گردی