دست نشان: باشگاه نفت به من اولتیماتوم نداده است/ شرایط استقلال بهتر می شود

سرمربی تیم نفت آبادان گفت: در کارم هیچ استرسی ندارم و باشگاه به من التیماتوم نداده است.

نادر دست نشان در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: هیچ استرسی در کارم ندارم و از سوی باشگاه صنعت نفت تهدید نشده ام و اولتیماتوم به من نداده اند.از حضور در آبادان لذت می برم و در کنار مردم خونگرم این شهر راحت هستم.

وی افزود: تیم های پرسپولیس،تراکتورسازی و استقلال مدعیان قهرمانی هستند.البته استقلال شرایطش در هفته های آینده بهتر خواهد شد و این تیم به بالای جدول صعود خواهد کرد.

دست نشان ادامه داد: ماشین سازی تیم خوبی است و باید این تیم را در آبادان شکست دهیم چرا که به سه امتیاز بازی با شاگردان خطیبی نیاز داریم و هدفمان این است که در بالای جدول باشیم. ماشین سازی در بازی با استقلال خوزستان هم مستحق شکست نبود و فکر می کنم نبودن آندو و صادقیان و اشتباهات دروازه بان این تیم باعث شد تا شکست بخورند.

سرمربی نفت آبادان خاطرنشان کرد: در بازی با پیکان نیمه اول توپ و میدان در دست شاگردان جلالی بود و در نیمه دوم توپ و میدان را به دست گرفتیم و با تعویض هایی که انجام دادیم بازی را به تساوی کشاندیم اما در دقیقه 90 نتیجه را واگذار کردیم.

دست نشان عنوان کرد: بعد از تعطیلاتی که داشتیم، اولین بازی برای ما سخت بود چون دو تیم پیکان و نفت آبادان، تیم‌هایی هستند که این فصل به لیگ برتر صعود کردند اما به‌هر حال هر دو تیم سابقه تقابل زیادی را در لیگ برتر و لیگ دسته اول دارند.

گفتنی است تیم صنعت نفت آبادان در هفته هشتم میهمان پیکان بودند و نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند.

603/602

کد خبر: 686776

وب گردی

وب گردی